gresit sa crezi ca ceea ce vezi tu pe bord are vreo legatura cu ceea ce se intampla in realitate....verifica viteza reala pe un aparat gps sau leaga-te la ecu si preia viteza de acolo.....altfel, vitezometrul o sa iti afiseze o abatere mare fata de viteza reala (mai ales ca, din cate imi aduc eu aminte tu ai schimbat jantele cu cele de sti, si in caz ca nu ai pastrat acelasi diametru total - janta+anvelopa - fata de echiparea standard, cu atat mai mult diferentele sunt mai mari)
in alta ordine de idei, limitarea impusa la forester nu tine de capacitatile tehnice ale motorului, ci de forma de caramida....si iti spun ca la peste 225 km/h - viteza reala - incep sa vajaie toate cele.....iar sebastian poate sa ne spuna cum e cu foresterul pe la 280 km/h....cred ca se pliaza urechile de elefant (oglinzile laterale).
in final, chestia cu viteza maxima e un mare fassssssssss......ca nu prea ajuta la nimic, decat poate sa pierdem carnetul....important e cum accelereaza masina...si cum franeaza