@andea: eu nu cunosc si nu contest ca mecanicul ala e o somitate in motoare boxer diesel de da raspunsuri repetate si hotarate, dar astia de pe aici (SMT, Auto Kino) nu au fost niciodata atat de hotarati pe afirmatia cu pricina.
![Face cu ochiul ;)](https://www.subarufanclub.ro/forum/Smileys/default/wink.gif)
Legat de asta, se referea si la motoarele Euro5?
Pana una alta, io am platit fieru' de nou si cred ca realizati ce usturime de ficat m-ar apuca daca as sta sa ma gandesc cum imi crapa motoru'. Pana acum merge si trage corespunzator si fara sa il menajez in mod special dupa ce s-a incalzit. Doar consumabilele le schimb cu sfintenie. Dar am putini km. e adevarat.
Matematic vorbind, chiar sa crape oriunde dupa 100k km, la cat de putin merg eu anual (obligat de unele imprejurari in ultimii 2 ani), ar insemna sa ma tina 2 motoare minim 12 ani (adica inca 8 ani de acum incolo).
Pana si eu m-as plictisi de o masina in 12 ani, oricat de entuziast (mai) sunt!
Ca o paranteza: Foreste nu e condus doar de fun. Fac destul de multa treaba cu el. Consumul redus isi spune cuvantul in conditiile astea: la 100 000 km si o diferenta de 3-4 l/100km. rezulta o economie de minim 18000 RON !!!, o nimica toata de 4000+ EUR.
Pana acum cel mai mare impediment / risc mi se pare sa te lase la drum lung, cum a patit Marceluta.
Riscul asta nu il are doar boxerul diesel, oricat de mult il urati voi. Evident mai e si stresul sa il tii pe bara 4-6 luni pana se inlocuieste motorul. Perspectiva asta in ansamblu unora le convine, inclusiv subsemnatului.
Repet si aici: pana acum (65k) a mers impecabil, cum imi place sa zic: A, P & B.
Legat de ce a patit Marcel, in ziua aia am dat cateva telefoane la cei mai apropiati dilari Subaru (in Trieste la Samauto) si omul de la telefon nu numai ca nu vorbea engleza o boaba, dar cand am inceput sa ii explic in bruma de italiana pe care o vorbesc bine mai mult cu mainile, a inchis si nu a mai raspuns, desi sunt convins ca a inteles care era problema.
Le urez si aici toata Iubirea Eterna din lume!