Salutare tuturor,
Ioan ma cheama si m-am delectat noaptea asta cu povestile unora dintre entuziastii de Subaru Forester (ca si mine) de aici. Din pacate am si eu aceeasi problema la motor cu un Forester din 2009 ajuns la respectabilul kilometraj de 245.000 km (cu filtru DPF anulat). Masina a fost service-ata la SMT si AutoKino, cu cateva exceptii, si am facut tot posibilul sa am grija de ea.
Cei de la SMT, unde sta masina de o saptamana in coltul rusinii, mi-au zis ca reparatia va costa undeva la 45.000 RON pentru short-block (cel mai probabil, tinand cont ca nu l-au desfacut ci doar constatat dupa simptomele motorului). Mi-a cam picat fata desi ma cam asteptam.
Intrebarea mea este daca este cineva pe aici care sa ma poata ajuta cu un sfat in legatura cu ce solutii as avea in situatia asta. Imi place la nebunie masina si am facut o gramada de nebunii cu ea (am ajuns inclusiv in Sahara cu ea
) dar nu imi permit un asemenea cost. Pe de alta parte parca nici un voucher rabla nu as accepta dupa ce am schimbat de curand distributia, ambreiajul si toate telescoapele (la
https://www.fast-engine-auto.ro/ ce a disparut cu tot patron si nu mi-a dat factura promisa).
Varianta cu motorul schimbat de Subaru cred ca nu se aplica pentru ca am piesele schimbate de catre Vali (cel ce nu raspunde la telefon si a inchis service-ul) si oricum am DPF-ul anulat din trecut, deci soft schimbat. Ce alte optiuni mai am incat sa valorific masina cumva?
Din ce imi dau seama eu ar fi urmatoarele:
- ~6000 euro pentru a monta un motor nou - eventual piesa de la baietii din Polonia
- Motor second de la un Forester (cu riscurile aferente ca poate crapa la 500 de km dupa ce il montez)
- Vanzare catre un parc auto sa o faca bucati - nu stiu exact cat as putea cere pe ea
- Ii dau foc si pornesc o cruciada sa conving oamenii sa nu mai cumpere modelul asta
Apreciez orice parere avizata si ajutor poate sa imi ofere grupul, chiar daca este doar o consolare si un numar de la dezmembrari
Numa bine,
Ioan