TURBOSUFLANTA OUTBACK
Subaru club Romania

TURBOSUFLANTA OUTBACK

Răspuns: TURBOSUFLANTA OUTBACK
« Reply #20 on: September 17, 2014, 13:32:29 PM »
Am fost la un service pe Timisoara, nu-i mai spun numele, cert este ca nu era nici ""picior" de masina prin curte, doar o hala mare la intrare cu un canal, fara nicio scula, nu m-a lasat sa vad atelierul si nici geam nu avea sa iti poti supraveghea masina in timpul lucrarilor, se ocupa si de dezmembrari, in consecinta mi-a fost teama sa ma bag. Drept pt care am comandata turbosuflanta reconditionata si echilibrata din Germania, zilele astea se apuca sa o desfaca si sa o verifice. Am mers pe mana lor, au zis ca sigur turbina este dusa.

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: TURBOSUFLANTA OUTBACK
« Reply #21 on: September 24, 2014, 09:28:16 AM »
si cum mai e treaba ?

Răspuns: TURBOSUFLANTA OUTBACK
« Reply #22 on: September 26, 2014, 08:24:34 AM »
Au gasit la demontare si un holender cu sita infundata de tot, plus ceva garnituri pe care am zis sa le schimb ca tot este desfacuta. Astept sa vina toate piesele, sa le monteze si sa vad rezultatul final.

sco

  • 736
Răspuns: TURBOSUFLANTA OUTBACK
« Reply #23 on: September 26, 2014, 08:45:47 AM »
Pai stai asa, turbina e sau nu e dusa?

Răspuns: TURBOSUFLANTA OUTBACK
« Reply #24 on: October 01, 2014, 15:48:30 PM »
Turbina este dusa, are axul rupt. Trebuie sa soseasca astazi sau maine si cel tarziu vineri sa iau masina ca m-am saturat de tramvaie si metrou

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: TURBOSUFLANTA OUTBACK
« Reply #25 on: October 01, 2014, 17:15:43 PM »
Ok, este bine sa schimbi turbina daca are axul rupt dar ai idee ce s-a intamplat ?
Ti-au spus cumva mecanicii din ce motiv ai schimbat doua turbine pana acum ?
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Răspuns: TURBOSUFLANTA OUTBACK
« Reply #26 on: October 02, 2014, 10:04:40 AM »
Despre prima turbina nu stiu nimic, s-a nimerit ca eram in concediu prin Banat si am facut revizia de 30.000 la un service autorizat Subaru din Timisoara. Baietii au facut o verificare completa a masinii si mi-au spus ca am probleme la turbina. La intoarcere am fost la SMT si zic ei ca au schimbat turbina (in garantie). Nu am acasa niciun deviz, factura, etc. doar au mentionat in cartea de service ca s-a schimbat turbina. Alte amanunte nu mi-au dat si nici eu nu am intrebat. Nu mi-a trecut prin cap sa le spun sa-mi arate turbina stricata, nici sa-i intreb daca au verificat sistemul de ungere, etc, nici care a fost cauza. Pur si simplu am zis ca e un service serios si au stiut ei mai bne ce e de facut. Turbina de acum nu a mai avut ungere, sita holenderului de care am zis mai sus era infundata si nu mai trecea nici 10 % din ulei catre turbina. Cica ar fi trebuit verificat/schimbat cand s-a schimbat turbina si mai mult ca sigur ca nu s-a facut. Sita era infundata cu resturi ingrosate de ulei ars, ori eu, dupa ce am luat teapa de 1500 lei cu o revizie facuta numai pe hartie la SMT am pus doar ulei Motul. Nu stiu ce puneau cei de la SMT, acum nici nu mai stiu daca cele3-4 revizii facute la ei le-au facut sau doar au facut misto de banii mei. AM VAZUT (ABIA ACUM) IN CARTEA DE SERVICE CA ESTE O NOTA CARE SPUNE CA, IN CAZUL UTILIZARII ACESTOR MASINI IN ROMANIA, INTERVALUL DE EFECTUARE A REVIZIILOR SA SE INJUMATATEASCA, poate nu neaparat la 7.500 dar macar la 10.000 km. Acest lucru mi l-a spus si un tip de la un service care a zis ca poate repara/reconditiona turbina. De fapt a fost primul lucru care m-a intrebat - la cati km am facut reviziile. E vina mea ca n-am cascat ochii dar si a celor de la SMT ca nu au spus nimic. Preferam sa dau 1.000 lei in plus pe an decat 10.000 lei pe o turbina. Asa ca aveti in vedere acest lucru. Va spun cum merge dupa ce o scot din service. O zi faina tuturor si km multi fara probleme

Fab

  • 794
Răspuns: TURBOSUFLANTA OUTBACK
« Reply #27 on: October 02, 2014, 13:09:35 PM »
Majoritatea, daca nu chiar toti de pe forum facem reviziile la cel mult 10k km. Trebuia sa te inregistrezi inainte de a avea probleme. ;D
Bafta cu masina.