Impreza 2.0 N/A Daily Driver !
Subaru club Romania

Impreza 2.0 N/A Daily Driver !

moguai

  • 2814
Răspuns: Impreza 2.0 N/A Daily Driver !
« Reply #80 on: January 15, 2016, 12:03:45 PM »
ce distractie pe voi acolo  ;D
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

ipman

  • 137
Răspuns: Impreza 2.0 N/A Daily Driver !
« Reply #81 on: January 15, 2016, 13:24:02 PM »
Wow, mersul cu motorul pe zapada este ceva ce imi lipseste tare mult din pacate.
Nici noroiul nu-i mai prejos, dar sa fie asa de cateva palme ca sa fie distractie din plin, si cu moto si cu masina :)

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza 2.0 N/A Daily Driver !
« Reply #82 on: January 15, 2016, 15:35:11 PM »
Din motiv de lene sa citesc topicul, acum e blocat in permanenta la 50:50 sau este minim 50:50 si poate varia cu fata sau spatele? Daca e blocat in 50:50 sa ne spui cum te descurci cu parcarea laterala :D

Subaru are in functie de transmisie un split ori 60:40 ori 45:55 standard si in anumite conditii de alunecare se blocheaza in 50:50 (mai putin la STi unde parca ajunge chiar la 35:65).

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Impreza 2.0 N/A Daily Driver !
« Reply #83 on: January 15, 2016, 16:45:43 PM »
(mai putin la STi unde parca ajunge chiar la 35:65).

doar la anumite versiuni
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza 2.0 N/A Daily Driver !
« Reply #84 on: January 15, 2016, 20:11:56 PM »
Cand dau de buton practic blochez centralu si merge doar 50/50
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza 2.0 N/A Daily Driver !
« Reply #85 on: January 16, 2016, 00:12:13 AM »
Tare asta. Vine curand zapada si o sa poti sa o testezi. Chiar sunt curios. In mers normal se simte ceva?

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza 2.0 N/A Daily Driver !
« Reply #86 on: January 16, 2016, 01:25:05 AM »
NU, doar ca nu mai patineaza fata cand plec tare de pe loc...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns:
« Reply #87 on: January 16, 2016, 01:53:25 AM »
Nu ar avea de ce să simtă ceva, diferențialele față/spate sunt deschise.
La manuală nu se simte nimic, unde diff-ul central e 50/50 tot timpul.

celalalt

Răspuns: Impreza 2.0 N/A Daily Driver !
« Reply #88 on: January 16, 2016, 08:06:08 AM »
Ia sa mi fac si eu o dracie d aia.Ca poate la anul reactivez si eu babeta.

puiu

  • 785
Răspuns: Impreza 2.0 N/A Daily Driver !
« Reply #89 on: January 16, 2016, 09:28:27 AM »
Sa nu il uiti asa pe asfalt curat ca o sa incingi degeaba ambreiajele si nu de alta dar se impute uleiul din cutie.

Răspuns: Răspuns: Impreza 2.0 N/A Daily Driver !
« Reply #90 on: January 16, 2016, 12:08:38 PM »
Sa nu il uiti asa pe asfalt curat ca o sa incingi degeaba ambreiajele si nu de alta dar se impute uleiul din cutie.
De ce s-ar încinge?nu ar trebui cu diferențialele față/spate deschise.
Te rog explica, poate nu înțeleg eu ceva....

Muttley

  • 5177
Răspuns: Impreza 2.0 N/A Daily Driver !
« Reply #91 on: January 16, 2016, 13:08:48 PM »
Un nene Ackermann e de vina  :D
In curba, media aritmetica a vitezelor de rotatie ale rotilor fata va fi mai mare decat pe spate, pentru ca raze de viraj mai mari, pentru ca distanta parcursa mai mare. Deci in curba, diferentialul central va trebui sa lucreze. Pe zapada insa, alunecarea rotilor rezolva problema de diferenta de viteza. Iar masina lui malakay probabil ca va subvira  ;D
WRX SW 2002

Răspuns:
« Reply #92 on: January 16, 2016, 14:06:14 PM »
Corect, dar efectul nu ar trebui să fie anulat datorită diferențialelor față/spate deschise?asta ar permite roților să ruleze cu viteză/distanță diferită fără a afecta diff-ul central.... Cel puțin asa văd eu, poate(mai mult ca sigur :) ) ceva nu iau în calcul....
Exemplul cel mai bun e cutia manuală unde raportul e oarecum fix.acolo nu sunt probleme.ori îmi dau singur în cap ca la manuală e de fapt un LSD și permite o minimă diferențiere între puntea față și spate......;D;D;D

Muttley

  • 5177
Răspuns: Impreza 2.0 N/A Daily Driver !
« Reply #93 on: January 16, 2016, 14:31:00 PM »
Fata/spate, am scris mai sus, consideri media aritmetica a vitezelor de rotatie ale rotilor aceleiasi punti.
Fata: stanga fata + dreapta fata / 2
Spate: stanga spate + dreapta spate / 2

Valoarea mediei pentru fata, in curba, va fi mai mare intotdeauna. Repet, pentru ca razele de viraj, ambele, sunt mai mari pe fata => 2 pi er mai mare pe fata :P
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza 2.0 N/A Daily Driver !
« Reply #94 on: January 16, 2016, 15:39:47 PM »
De ce se ia valoarea pe punte din moment ce diferențialul de pe punte este deschis?aia permite valori diferite pt fiecare roată.


Dacă poluăm va rog mutați intr-un topic separat!

celalalt

Răspuns: Impreza 2.0 N/A Daily Driver !
« Reply #95 on: January 16, 2016, 15:55:27 PM »
Victor!!!I-ai lasat singuri aici.Victor!!!Se iau la pierpatrat deja....Victor!!!

Muttley

  • 5177
Răspuns: Impreza 2.0 N/A Daily Driver !
« Reply #96 on: January 16, 2016, 16:34:36 PM »
Dragos, asa functioneaza.

Celalalt, pierpatrat e altceva  ;D
WRX SW 2002

Răspuns:
« Reply #97 on: January 16, 2016, 16:37:05 PM »
Să zicem ca am înțeles.....cred...
Matematica nu e punctul meu forte :)):))

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza 2.0 N/A Daily Driver !
« Reply #98 on: January 16, 2016, 16:46:15 PM »
eu iti zic ce se intampla .... dau de buton in sus si booom doriftooo :D restu cu pierpatrat ma depasesc :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns:
« Reply #99 on: January 16, 2016, 17:15:05 PM »
Apropo, din câte știam eu la AT când e selectat pe 1 (și pe 2) nu e raportul setat 50/50 din electronica cutiei?
Citisem pe sf.org acu ceva vreme.
Ziceau acolo ca e puțin inutil să il  folosești pe D.tu când o dai pe driftooo nu cred ca o ții în drive, o ții pe 1 sau 2.
Asta era pt Forester 2003-2007.