Forester SG 2006 XT 4EAT
Subaru club Romania

Forester SG 2006 XT 4EAT

Forester

  • 3134
  • The other right!
Răspuns: Forester SG 2006 XT 4EAT
« Reply #460 on: May 03, 2016, 20:42:19 PM »
Hope so, numai ca nu stiu multe lichide pe la motor care sa se apropie de culoarea asta...  :-\
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Forester SG 2006 XT 4EAT
« Reply #461 on: May 03, 2016, 20:48:04 PM »
Aerul conditionat. Este freonul. Probabil ai un oring prost pe undeva. Culoarea freonului este un verde neon, alien sau cum vrei sa ii spui. Cel putin asa era la mine cand l-am schimbat si tot pe undeva pe acolo pierdea lichid la testul de presiune.

Forester

  • 3134
  • The other right!
Răspuns: Forester SG 2006 XT 4EAT
« Reply #462 on: May 03, 2016, 22:39:08 PM »
Nu stiam! Si se cam potriveste, acolo ce se vede parca e compresorul de a/c, nu?
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

puiu

  • 785
Răspuns: Forester SG 2006 XT 4EAT
« Reply #463 on: May 04, 2016, 00:02:42 AM »
Cumva adevarat. Freonul e un gaz incolor care se evapora in atmosfera cand scapa din instalatie. Verdele e substanta de contrast care se introduce in instalatie pentru depistarea pierderilor. E o substanta care la actiunea UV devine luminofora si emite un verde neon ca de marker.
Du-te la un service de AC sau la orice service auto care are aparat de freon si lampa UV pentru scurgeri. Nu stiu daca e posibil sa fie o urma mai veche, daca rezista prea mult timp substanta la contactul cu O2-ul.
Dupa o varsta destul de multe masini incep sa piarda pe la garniturile corpului compresorului.
E posibil sa vezi mai multe urme la UV. Cam ca in CSI NY. :)

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Forester SG 2006 XT 4EAT
« Reply #464 on: May 04, 2016, 07:21:53 AM »
Am rezolvat asta acum 2 săptămâni, nu băga aer rece, am schimbat oringurile de la radiator.

Forester

  • 3134
  • The other right!
Răspuns: Forester SG 2006 XT 4EAT
« Reply #465 on: May 04, 2016, 08:14:01 AM »
Or fi varsat atunci pe langa acea substanta. Ai verificat si atunci sau doar acum ai observat?
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Forester SG 2006 XT 4EAT
« Reply #466 on: May 05, 2016, 08:03:14 AM »
Acum am observat, după ce oringurile au fost schimbate.

Alternatorul e OK, am fost la două testere diferite, ambele arătau 14 (whatever that means), în timp ce măsurătoarea inițială arăta 12 și sub. Sperietură inutilă.
Injectorul de gpl a fost curățat, era plin de mizerie, dar nu mai funcționează, trebuie să vină altul de la București.

Forester

  • 3134
  • The other right!
Răspuns: Forester SG 2006 XT 4EAT
« Reply #467 on: May 05, 2016, 09:14:56 AM »
Cu alternatorul vezi ca e posibil sa fie ceva ciudat. Am observat asta cand am testat masina, inainte sa o iau si am facut comparatia cu aspiratul (ambele au fost testate simultan in acelasi service, non-Subaru).
Din masuratori se parea ca XT-ul incarca numai cand are niste consumatori porniti, gen ventilator si/sau faruri, pe cand aspiratul incarca no matter what. Nu stiu daca e bug sau feature, insa cum eu oricum merg si cu ventilatia si cu farurile non-stop am zis ca nu-i bai. Si aparent nici nu a fost pana acum.
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Forester SG 2006 XT 4EAT
« Reply #468 on: May 05, 2016, 09:36:21 AM »
Am testa-o la un service de baterii/alternatoare. Cu faruri pornite, cu ele stinse, cu gpl pornit, cu gpl stins, cu aer pornit, cu aer stins. Nimic.

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Forester SG 2006 XT 4EAT
« Reply #469 on: May 20, 2016, 19:13:13 PM »
În continuare treaba e cotoioasă. Mașina stând pe loc are o scădere de tensiune la baterie și tremură ca naiba. Uneori bateria arată 11, alteori 14, alteori 12. Naiba știe ce are. Am lăsat-o la Aki și am luat un Outback 2.0D.

UXE

  • 1741
Răspuns: Forester SG 2006 XT 4EAT
« Reply #470 on: May 20, 2016, 19:14:50 PM »
Si cum e 2.0D-ul?

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Forester SG 2006 XT 4EAT
« Reply #471 on: May 20, 2016, 19:36:58 PM »
Mare. Lung, lat, vizibilitate dubioasă, volanul nu se lasă în jos mai mult, dacă ridic scaunul nu mai văd bine drept. Și lent. Mă rog, mai lent decât XT-ul :)

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Forester SG 2006 XT 4EAT
« Reply #472 on: May 20, 2016, 21:58:48 PM »
Sa verifice bobinele de inductie. Eu aveam la una o mufa putin slabita si facea asa. In conditiile in care nu era iesita evident din soclu, doar ca nu mai statea fixa si apasata la maxim.

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Forester SG 2006 XT 4EAT
« Reply #473 on: June 22, 2016, 08:56:48 AM »
Nimic de comunicat. Mașina merge bine, nu am găsit suport de tobă și nici pompă servo.

andrei80

  • 1161
  • 7500rpm, no boost... No more. XT ftw!
Răspuns: Forester SG 2006 XT 4EAT
« Reply #474 on: June 22, 2016, 09:02:09 AM »
Și eu am avut probleme cu mufele de la bobine. Le-am scos, am strâns mai bine la cald cârligele care le țin și acum e ok. Înainte de"reparație"rămâneam din când în când în 3 cilindri după ce turam mai tare motorul. Și fiind aspirat, asta se întâmplă destul de des...
Ex Forester XS 2.0 2006 MT
Ex Forester XT 2007 MT
Forester XT 2003 AT

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Forester SG 2006 XT 4EAT
« Reply #475 on: July 19, 2016, 12:54:14 PM »
Pe coclauri


Răspuns: Forester SG 2006 XT 4EAT
« Reply #476 on: July 23, 2016, 13:45:30 PM »
N-am vrut să scriu despre asta până nu conduc câteva luni și n-am o concluzie.
În iulie 2015 am pus GPL pe mașină.
Instalație omologată, de la furnizor oficial, instalată la service oficial. 1.000€ cost total.
După o lună am fost la calibrări. Costurile s-au redus la 1/2, adică fac 200km cu un plin de GPL (100 lei).

Problemele sunt cum urmează:
1. motorul e acum mult mai zgomotos la relanti sau la mers încet.
2. adio accelerări bruște. dacă o calc mai serios, accelerează până la un punct și apoi începe să bipăie instalația de GPL și trece pe benzină. cam până la 160km/h merge pe GPL, după care are nevoie să treacă pe benzină. problema nu e că trece pe benzină, ci că sughite până ajunge la punctul la care se gândește să treacă pe benzină.  
3. e un miros permanent de gaz de pe lângă mașină, ceea ce mă face extrem de paranoic. am verificat instalația și la service și la un alt service unde mecanicul avea japoneză pe GPL, nu răsuflă nimic, dar tot mă sperie.

Din motivele 1 și 3 m-ar cam tenta sa o schimb cu un Subaru automat. Dacă știți pe cineva dornic de un schimb, let me know. Investițiile totale, în ultimul an, se ridică la 4.000€.

care sunt concluziile utilizarii gpl-ului dupa aproximativ un an ?
forester 2.0x forester 2.5xt

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Forester SG 2006 XT 4EAT
« Reply #477 on: July 24, 2016, 15:48:29 PM »
Câteva.

1. A doua reglare, cea de după schimbarea pe garanție a unui injector, a fost mult mai bună și am fost mult mai mulțumit de cum se comportă motorul.
2. Mirosul de gaz persistă pe lângă mașina după ce o opresc.
3. După fiecare folosire a Cruise Control-ului mi se aprinde check engine în bord cu eroarea "mix slab". După ce resetez cu un scanner de buzunar, următoarele zile mi se oprește motorul în mers de câteva ori. Gen, eu încetinesc la un giratoriu și motorul pac, se oprește.

andrei80

  • 1161
  • 7500rpm, no boost... No more. XT ftw!
Răspuns: Forester SG 2006 XT 4EAT
« Reply #478 on: July 24, 2016, 17:30:07 PM »
Treaba cu opritul motorului la relanti se întâmplă până învață calculatorul să țină relantiul pe gaz. Reglajul tot nu e bun, după cum se vede.
Ex Forester XS 2.0 2006 MT
Ex Forester XT 2007 MT
Forester XT 2003 AT

Răspuns: Răspuns: Forester SG 2006 XT 4EAT
« Reply #479 on: July 24, 2016, 19:39:02 PM »
Treaba cu opritul motorului la relanti se întâmplă până învață calculatorul să țină relantiul pe gaz. Reglajul tot nu e bun, după cum se vede.
Si mirosul de gaz ?

Trimis de pe al meu SM-G3815 folosind Tapatalk

forester 2.0x forester 2.5xt