Din pacate e moarta. Mai nasol este ca, dupaparerea lor, 2 turbine la asa masina in nici 6 ani e super naspa, in consecinta s-ar putea sa fie probleme la ungere, epurator gaze, conducta retur ulei turbina. Astea cica ar fi trebuit verificare si schimbate/curatate cand s-a schimbat turbina in 2009, la 36.500 km de catre SMT BUCURESTI, in garantie, dar eu altceva de ai nu am decat o mentiune pe cartea de service ca s-a schimbat turbosuflanta in garatie. Nu inteleg totusi cum cei care au facut reviziile sa fiecare 15.000 km si cei care au facut ITP-ul nu au sesizat nimic.
Acum am doua variante: 1)sa achizitionez turbina noua de la AUGSBURG tot ei sa faca toate verificarile instalatiei de ungere, inclusiv verificarea admisiei dupa ce demonteaza turbina, in caz ca liseste vreo bucatica si a ajunj prin motor si asa am garantie la toata verificarea si montaj si piese, 24 de luni, dar ma costa 11000-12000 lei probabil (sa vad ce discount obtin) si 2) sa gasesc un service serios care sa faca toate verificarile necesare si repararea turbinei, sa sui masina pe platforma si sa o duc la ei. Problema mare este ca nu stiu care EI. Multi spun ca sunt doat turbine originale nu si de producator si nici nu se gasesc kit-uri de reparatie. Si atunci nu inteleg cum am fost contactat telefonic de 2 service-uri care au zis ca totusi repara. Este de vazut si cat costa cu totul toata smecheria ca nu vreau doar o reparatie fara toate verificarile sa nu am garantie si sa se duca iar in cateva luni.
ASA CA DACA STITI UN SERVICE SERIOS IN PRIMUL RAND CARE SA FACA TOATE VERIFICARILE SI REPARAREA TURBINEI, MONTAJ SI GARANTIE DE BUN SIMT ASTEPT UN SEMNAL, CAT DE URGENT SE POATE CA SA STIU INCOTRO O IAU SI TREBUIE SA MA HOTARASC REPEDE