Legacy 2.0,2007
Subaru club Romania

Legacy 2.0,2007

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #60 on: January 08, 2015, 22:05:08 PM »
Daca o sa vrei Subaru ca a doua masina...mai potrivita cred...si mai ieftina e o impreza.
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

SASHA

Răspuns: Legacy 2.0,2007
« Reply #61 on: January 08, 2015, 22:10:00 PM »
A mi place mai mult designul la Legacy. Dar poate voi avea ocazia sa merg cu o Impreza si ma indragostesc.

SASHA

Răspuns: Legacy 2.0,2007
« Reply #62 on: January 08, 2015, 22:12:24 PM »
Am vrut sa iau zilele trecute o Impreza in leasing,este la vanzare pe Autovit daca nu ma insel(albastra),dar ma linistit un coleg de al nostru,cica are schimbate 3 motoare pana acum...

Stefan

  • 620
Răspuns: Legacy 2.0,2007
« Reply #63 on: January 09, 2015, 10:19:30 AM »
Este o impreza in sectiunea targ foarte bine intretinuta, arunca o privire in cazul in care nu ai vazut-o deja.

rzw11

Răspuns: Legacy 2.0,2007
« Reply #64 on: March 06, 2015, 16:51:22 PM »
Salut la toata lumea!!! Vad ca aceasta problema cu "INTRERUPTU" este povestita si repovestita si nerezolvata.Aceeasi problema o am si eu de cam 1 an sa zic asa. Problema dispare si reapare,dar ultima oara acum 2 luni a reaparut si nu a mai disparut,ultima si ultima verificare a fost a injectoarelor...si ce sa vezi unul "scuipa" mai mult.Ok comanda injectorul,oricum numai pe original gasesti piese la masinile asiatice,asteapta 7-8 zile il montam si ce sa vezi masina merge foarte bine.Totul frumos si bine si cand ieri iar a inceput sa intrerupa sa aiba aceleasi sintome.
Vad ca problema este intalnita la multi posesori de Subaru pe benzina.

Astept si raspunsuri.Va multumesc din suflet si sa aveti o seara buna
« Last Edit: March 06, 2015, 17:01:28 PM by rzw11 »

rzw11

Răspuns: Legacy 2.0,2007
« Reply #65 on: March 06, 2015, 17:17:25 PM »
Am uitat sa mentionez ca detin un Subaru Legacy 2007 motor 2.0 165 cp.
Am verificat tot ce am crezut si ce mi-au zis mecanici de la reprezentanta:
-verificat buji (le-am inlocuit NGK cu iridium)
-verificat filtru de benzina din rezervor,mai exact in pompa (inlocuit piesa  originala )
-verifcat injectoare (inlocuit injectorul 1 cica era defect....problema disparuse acum a reaparut)
-verificat pompa benzina (aici s-a gasit putina pilitura)
-verificat rezervor
-verificat clapeta acceleratie plus curatat
-verificat sonde (aici aveam o eroare,aici e o problema mai generala la majoritatea Subaru se aprinde checu si pilotul)
-verificat EGR plus curatat
-verificat bobinele
-verificat nici eu nu mai stiu...acum am facut programare marti iar pt injectoare si sa vad ce sa mai verific
EU tot sper sa nu fie de la clapeta de acceleratie care costa in jur de 40 de mil numai originala (asta ar fi problema,cam asta spune topata lumea,are un fel de "potentiometru|" exact ca la volumul la radio,o lamela care citeste si sa aibe o portinune defecta zic eu ) si si sa nu fie debitmetrul dar nu cred,dar sa vedem.

Astept alte ideei si alte propuneri...nu vreau sa VAND masina,dar uneori ma pune pe ganduri,dar nici multi bani nu asi vrea sa mai bag in ea.

Multumesc frumos


Masina intrerupe (da in nas)

celalalt

Răspuns: Legacy 2.0,2007
« Reply #66 on: March 06, 2015, 20:56:08 PM »
Sonda 1.Ai zis ca ai avut eroare.Cati km ai?

dann

  • 160
Răspuns: Legacy 2.0,2007
« Reply #67 on: March 06, 2015, 21:26:45 PM »
La ce te referi cand spui intrerupt? Pierderi de putere intre 2 si 3000 ture? Fluctuatii la relanti?

rzw11

Răspuns: Legacy 2.0,2007
« Reply #68 on: March 07, 2015, 19:41:36 PM »
Da pierderi de putere intre 2000-3000,intrerupe...zici ca o sugruma,vorba aia ii da in nas....ori e pe aprindere ori alimentare...ori o trag pe dreapta :(.
Astept niste ideei,sfaturi ceva.
Multumesc

rzw11

Răspuns: Legacy 2.0,2007
« Reply #69 on: March 07, 2015, 19:50:19 PM »
Eroarea asta de la sonda mai aparea odata sau de doua ori pe an si inainte sa mearga asa prost.

celalalt

Răspuns: Legacy 2.0,2007
« Reply #70 on: March 07, 2015, 19:56:29 PM »
CÂȚI KM AI?

dann

  • 160
Răspuns: Legacy 2.0,2007
« Reply #71 on: March 08, 2015, 16:43:16 PM »
Eu am scapat de aceste ezitari. In primul rand, am mers cateva luni cu petrom 99. Apoi am vazut ca e ok si cu petrom de 95.
Eu am schimbat sonda 1, mai bine iei denso ca e 500ron. Pe original e tot denso, dar platesti dublu.

Am curatat cei 2 senzori IACV si clapeta de acceleratie, reset la ECU si a fost totul ok.
Pentru senzori e bine sa-ti cumperi garniturile inainte sa desfaci, ca ele s-au mai largit.

Alimentez doar petrom in tara si omv afara si nu am mai avut probleme.

rzw11

Răspuns: Legacy 2.0,2007
« Reply #72 on: March 08, 2015, 18:45:54 PM »
Salut. Am 75000 km,masina a stat cateva luni pe an ca tata era plecat si eu aveam alta masina,acum de cam 2 ani e in intretinerea mea si e cam costizitoare. Sa fie asta rezolvarea cu inlocuirea sondei landa? Ma c-am innebunit masina,mereu la serice adik numai reprezentanta si nici ei nu mai stiu ce sa ii faca,ai desfacut curatat si verificat mai tot. Au sunat si la Bucuresti,au facut ce au zis si aia si dupa verificarea injectoarelor unul imprastia mai mult,adica nu facea perdeaua aia scuipa mai mult. L-am schimbat si cam 1 luna  a mers bine,tragea si la ture mici,era o placere sa o conduci. Acum e deranjant,stresant sa o cunduci intre 2000-3000 se chinuie,e sugrumata,da in nas si dupa 3000 zici ca intra "turbo". Tare imi e sa nu fie clapeta de acceleratie si intre turatiile astea sa nu citeasca si nu ii da semnal bun si nu stie ce amestec sa faca :(.
In legatura cu sonda 1 m-am uitat  cat costacam 5 mil e 5 juma pe Denso.
Dar daaar de ce cand am inlocuit injectorul a mers foarte bine.


Vad ca multa lume a avut problema asta cu intreruptu intrr 2000-3000 si tot nu s-a rezolvat,mecanici si reprezentante in toata tara si nici o rezolvare sau ceva concret.
Marti am programare ma duc o las la reprezentanta si dupaia fug repede la munca,o duc iar pentru o verificare de injectoare si dupaia nu mai stiu nici ei ce sa ii faca.

Multumesc inca odata si sper sa gasesc raspunsul si sa ii ajut pe alti pana nu renunta la aceasta masina...sau sau sa ma ajute cine cu un raspuns care lui ia rezolvat masina

dann

  • 160
Răspuns: Legacy 2.0,2007
« Reply #73 on: March 08, 2015, 21:12:28 PM »
Acuma poate ca are ceva probleme masina, daca ai schimbat si injector. Desi ciudat, ca la benzina aspirat, foarte rar sunt astfel de probleme.
Eu sonda am schimbat-o la 140k km.

Eu spun sa incerci asa: baga o benzina care sti tu ca e ok, fa plinul. Apoi fa un reset de ECU. Poti citi pe forum ca gasesti cum anume se face. De exemplu in topicul cele mai intalnite probleme la forester. Si eu spun ca ar trebui sa fie ok. Ok, sa nu aibe cine stie ce masina, dar la mine a mers asa.

Nu te costa nimic sa incerci. Faptul ca a mers o perioada poate fi si de la faptul ca s-a facut un reset la schimbarea injectorului.

Eu am luat masina in 2010 si aveam pierderile astea. Am mers vreo 6 luni cu petrom 99 si mergea bine. Pana am alimentat cu 95 o data ca nu era de 99. Si am vazut ca era ok. Apoi in timp am mai avut mici pierderi, iar problema s-a rezolvat printr-un astfel de reset. Dar sa faci cum trebe reset-ul.

Si eu am avut momrnte cand credeam ca cine stie ce are masina, dar pana la urma tot timpul a fost ceva banal. Incearca asa sa vezi ce se intampla. Succes.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Legacy 2.0,2007
« Reply #74 on: March 09, 2015, 01:21:50 AM »


Multumesc inca odata si sper sa gasesc raspunsul si sa ii ajut pe alti pana nu renunta la aceasta masina...sau sau sa ma ajute cine cu un raspuns care lui ia rezolvat masina

Sa ne anunti si pe noi cand vei gasi raspunsul.

ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

rzw11

Răspuns: Legacy 2.0,2007
« Reply #75 on: March 09, 2015, 11:48:47 AM »
Saluut. Maine o sa ii spun mecanicului care se ocupa de masina sa ii faca si o resetare Ecu,sa vedem ce se schimba si daca se schimba ceva.
O sa consuma aproape toata benzina din rezervor si o sa bag de 100 sau 99,am mai mers eu cu benzina puternica si tot asa mergea,acum ce sa mai zic. Dar vad ca problema asta e prezenta la mai multe masini Subaru.
Iti multumesc

celalalt

Răspuns: Legacy 2.0,2007
« Reply #76 on: March 09, 2015, 13:35:50 PM »
Degeaba schimbi benzina.E posibil sa mearga putin altfel pana se regleaza pt CO respectiva.Eu zic ca e ori sonda lambda ori mai poate sa fie catalizatorul putin cam infundat.Depinde si cum s a mers.Plus ca daca maresti CO la benzina risti sa papi mai repede sonda 1

rzw11

Răspuns: Legacy 2.0,2007
« Reply #77 on: March 10, 2015, 12:55:28 PM »
Saluuut. Am lasat masina la service si m-au sunat acum,au verificat iar injectoarele (sunt bune deci le eliminam),la modelul meu senzorul asta IACV cica nu e (am zis sa il curete si pe asta ca am citit pe forum ca are treaba si cu relantiul si la mine are mici fluctuati dar  rar), sonda lambda 1 e stricata da valori gresite (am dat comdanda de sonda 1 pe Denso maine dimineatza merg la service sa le-o duc)...mai am putin si schimb tot,cheltui multi bani si fara rezoltate,pfff. Sa vedem maine ce se schimba,plus ca trebuie sa faca si o resoftare ceva de genu,un soft mai nou,dar nu puteau astazi din cauza sondei ca le dadeau valori gresite. Mi-au zis ca trebuie sa fie masina "sanatoasa" :)) , sa nu ai probleme cu vreun senzor ceva canu poate sa instaleze softul nou.

Doamne ajuta :)

O zi frumosa sa aveti

rzw11

Răspuns: Legacy 2.0,2007
« Reply #78 on: June 04, 2015, 11:06:03 AM »
Saluut la toata lumea. Iar am revenit cu acceasi problema intrerupe,este gatuita si lipsa de putere intre 2500-3000. imposibil mi-a mers bine cam 2 luni si acum face la fel,reprezentanta nu sti ce sa mai faca,ce sa mai curete si ce sa mai schimbam. Mentionez ca am schimbat si verificat urmatoarele:
- inlocuit filtru combustibil original  (din rezervor majoriatea spuneau ca nu exista)
-inlocuit bujii Ngk iridium
-inlocuit distributie (role INa+curea originala)
-inlocuit sonda lambda 1 Denso (asta se mai aprindea odata la ceva luni)
-inlocuit injector original
-verificat pompa benzina din rezervor
-verificat bobina inductie
-verificat si curatat clapeta de acceleratie
-insatalarea unui nou soft
-etc

scuze ca repet ce am schimbat si ce operatiuni am facut,dar sa ii fie mai usor persoanei care poate sa ma ajute

Mentionez ca dupa schimbarea injectorului a mers bine 2 saptamani si dupaia iar a mers prost (eu cred ca injectorul nu a fost stricat)
Dupa orice intrare in service 2-3 zile mergea bine  si dupaia iar prost,dar dupa ce am schimbat sonda lambda 1 a mers bine pana ieri seara. Foarte ciudat dupa ce pleci de la service merge bine si dupaia iar se strica.

ROG DIN SUFLET daca stie cineva ceva concret si a rezolvat problema,sa ma ajute si pe mine


multumesc frumos

rzw11

Răspuns: Legacy 2.0,2007
« Reply #79 on: June 08, 2015, 15:06:13 PM »
Salut

Unde sunt pozitionati mai exact cei doi senzori IACV? m-am tot uitat si pe net si cam difera modelul de motor si anul si nu gasesc exact unde e pozitionat. Eu stiu ca unul este cel din clapeta si sper sa am dreptate si celalalt ...

multumesc frumos