Tot am vrut sa deschid un topic dar tot nu a venit vremea, il deschid acum.
Am achizitionat masina in mai 2012 la 82000km din Bucuresti. Masina intretinuta corespunzator, arata foarte bine la interior si usor uzata la exterior.
Am achizitionat-o pentru abilitatile deja prea cunoscute ale AWD-ului, dar si pentru placerea mea: soft off-road.
Am decis ca este compromisul perfect intre o masina de strada si mers pe dealuri si campii in limita bunului simt. Printre altele m-am si protejat oarecum de diverse modificari care se pot face unor masini off-road, serioase, ca sa nu o imping mai departe decat "prevede legea".
Nu am avut probleme cu masina niciodata, nu filtru de particule, nu motor, nu consum de ulei, nu ambreiaj, tot timpul a fost ok. Revizii facute la Tubman, de fiecare data mai repede de 15k km, asa s-a nimerit. Ulei doar de la Motul, inclusiv in diferential si transmisie.
Ca si chestii schimbate pana in prezent se numara bucsele de la diferentialul spate, mai mergeau dar erau uzate, bucse bare stabilizatoare, bielete bara pe fata, discuri si placute schimbate de 500km. In rest nimic. Urma sa schimb bucsele de la bratele inferioare fata.
Masina mi-a adus bucurie si incantare pana la 121200 cand vilbrochenul a decis sa se rupa.
Propun sa continuam aici discutia inceputa aici:http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=2095.20