ZVZ, pur si simplu pentru ca nu as vrea sa mai vad vreun motor de Subaru crapat, iti sugerez sa faci reviziile la maximum 5000 km, mai ales daca mergi cu masina asa cum ar trebui sa se mearga cu un ST
i. Legat de Sebastian si ce zice el sau oricare alt specialist, iti zic ca atunci cand iti va crapa motorul, nimeni, dar absolut nimeni nu-ti va da bani sa ti-l inlocuiesti, indiferent de cat de multa incredere ti-a dat cand a zis ca motorul este ok. Asa ca ar fi bine sa fii precaut si sa ai grija de masina, chiar daca unii zic ca motorul merge perfect, asta daca vrei sa te bucuri de ea. Eu am trecut printr-un motor de 2.5 aruncat si nu a fost placut.
Citeste topicurile de prezentare ale celorlalte ST
i-uri cu motoare de 2.5, intreaba in mai multe locuri si adopta solutia pe care o crezi tu corecta in absolut tot ce tine de masina. Dar in niciun caz nu schimba uleiul la 15k km...
LE: si nu zic asta pentru ca as avea actiuni la POL Distribution...