STi sedan 2011
Subaru club Romania

STi sedan 2011

KET

  • 3920
Răspuns: STi sedan 2011
« Reply #20 on: October 07, 2014, 08:16:57 AM »
...
la aceeasi Q300 ma gandeam si eu. O sa fie prima investitie, sunt indecis daca quad bore sau dual, dar.. asta sa fie problema :)
...

Eu am quad si arata intr-un mare fel...  ;)


...
Legat de restul aspectelor, o sa tin cont de parerile tale.
...

Mai intreaba si mai citeste si topicurile de prezentare ale masinilor similare masinii tale.

ZVZ

Răspuns: STi sedan 2011
« Reply #21 on: October 07, 2014, 15:22:23 PM »
Tipsurile sunt vopsite? Stiu ca aveau variante cu un albastru. Oare cu rosu au? <3

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: STi sedan 2011
« Reply #22 on: October 07, 2014, 15:33:47 PM »
Masina a fost achizitionata cu 0 km, momentan are 15000, pregatindu-se de prima sa 'terapie' :)

Ce inseamna prima terapie?

KET

  • 3920
Răspuns: STi sedan 2011
« Reply #23 on: October 07, 2014, 15:34:15 PM »
Au titan look si stainless steel look. Nu sunt vopsite.

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: STi sedan 2011
« Reply #24 on: October 07, 2014, 16:42:00 PM »
Masina a fost achizitionata cu 0 km, momentan are 15000, pregatindu-se de prima sa 'terapie' :)
Ce inseamna prima terapie?

niu enjin ? :)

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: STi sedan 2011
« Reply #25 on: October 07, 2014, 18:06:49 PM »
Ah, deci deja treci la motorul 2? Nice! Te-a tinut ceva :D

ZVZ

Răspuns: STi sedan 2011
« Reply #26 on: October 07, 2014, 19:03:44 PM »
Nuuuuuuuuu :)))))))))

Terapie = revizie.

Singura problema e un rulment. Dupa 90/100 km/h masina scoate niste zgomote ciudate, "vâjâie". E clar ca exista o frecare care nu a existat pana acum. Si sigur nu e de la cauciucuri, ca as fi observat demult si m-as fi acomodat. Problema e de o luna maxim. In drum spre Bucuresti am observat, mergand pe autostrada.

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: STi sedan 2011
« Reply #27 on: October 07, 2014, 19:25:28 PM »
la 15 000 km faci prima revizie sau nu inteleg eu bine ? :) daca cumva e asa ... niu enjin nu e departe :)

KET

  • 3920
Răspuns: STi sedan 2011
« Reply #28 on: October 07, 2014, 19:33:39 PM »
la 15 000 km faci prima revizie sau nu inteleg eu bine ? :) daca cumva e asa ... niu enjin nu e departe :)

Cam sunt de acord cu andea. Revizie la 5k km, ca nu e vreun diesel de la Toyota sa tragi de el

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: STi sedan 2011
« Reply #29 on: October 07, 2014, 20:35:54 PM »
eu tin minte ca la masina noua revizia trebuia sa fie prima la 5 000 km, a doua la 10 000 km si a treia la 15 000 km ... ca motorul nu a mai prins-o pe a treia e deja alta poveste :)

Răspuns: STi sedan 2011
« Reply #30 on: October 07, 2014, 20:44:39 PM »
Saracu om a zis ca nu are nimic motoru dar nu-l asculta nimeni :))

ZVZ

Răspuns: STi sedan 2011
« Reply #31 on: October 07, 2014, 21:11:54 PM »
La 5000, am fost la Auto Kino, au pus-o pe calculator sa ii faca o constatare si atat. Ceva de genul 20-30 de min a durat tot. Fara sa desfaca sau sa umble sub capota.

Si mi-au spus sa revin la 15k pentru schimburi.


EDIT: Motorul nu are nimic. Ea fiind fabricata in 2013, cei de la SMT mi-au spus ca e printre ultimele care au fost construite. Au fost unele probleme cu un bug de soft care cauza motorul sa se comporte ciudat si eventual sa cedeze la cele de pe la inceputul lui 2011, cand a aparut modelul sedan. Fapt care mi l-a confirmat si Sebastian @ Racing Code.

O sa caut discutiile, daca le mai gasesc si o sa le atasez.
« Last Edit: October 07, 2014, 21:15:12 PM by ZVZ »

Răspuns: STi sedan 2011
« Reply #32 on: October 07, 2014, 21:52:33 PM »
Corect, prima revizie la 5000, dupa aia la fiecare 10000 sau  calendaristic, cand se implineste anul, care se intampla mai repede. Am respectat reteta = 0 probleme pina acum.

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: STi sedan 2011
« Reply #33 on: October 07, 2014, 22:04:02 PM »
"bug-ul" de soft este specialitatea lui Sebastian intradevar :)

mai exact este vorba de 2 chestii:

1. modalitatea in care se facea taierea alimentarii la 6700rpm -> care genera afr lean si apoi knock => probleme la motor mai departe
2. modalitatea in care se face trecerea de la closed loop la open loop -> adica cu intarziere si datorita acestui fapt masina ajunge pe boost cu un afr foarte lean
->knock knock again

punctul 1 a fost remediat dar punctul 2 este in continuare la fel si se poate vedea pe rom-urile de 2013, oricum conteaza cum o folosesti -> stiu si STI 2010 cred din Cluj care la fel face schimburile la  15 000, are 90 000 km si nici o problema -> totusi cred ca o conduce oarecum "ciudat" pentru un sti :)

ulei cat consumi ?

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: STi sedan 2011
« Reply #34 on: October 07, 2014, 22:31:10 PM »
De asta am intrebat si eu ce se intampla la 15k. Reviziile se fac mai des la STi. Nu scrie si in carte?

Trebuie sa ii tii uleiul mereu aproape de maxim si mai sunt alte cateva lucruri pe care cei cu 2.5 le stiu mai bine.

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: STi sedan 2011
« Reply #35 on: October 07, 2014, 22:48:43 PM »
Saracu om a zis ca nu are nimic motoru dar nu-l asculta nimeni :))

pai tocmai asta-i toata distractia :)

oricum daca Sebastian a zis ca motorul este ok ... nu are cum fi altfel :)

ZVZ

Răspuns: STi sedan 2011
« Reply #36 on: October 08, 2014, 07:20:19 AM »
De asta am intrebat si eu ce se intampla la 15k. Reviziile se fac mai des la STi. Nu scrie si in carte?

Trebuie sa ii tii uleiul mereu aproape de maxim si mai sunt alte cateva lucruri pe care cei cu 2.5 le stiu mai bine.
Cartea? :)) Nu am stat sa o citesc. Nu am deschis-o niciodata. Motivul este simplu: Nu este nici macar in Engleza, ci in Germana. Cu toate ca se poate gasi si varianta electronica pe net.



[..]
ulei cat consumi ?
[..]

Sincer? Habar nu am. Nu a fost schimbat/completat de cand am luat-o. Stiu ca la orice motor turbo, se consuma mai mult ulei decat la altele motorizari, si stiu si de asemenea ca multe Subaru in general au probleme la sistemul de ungere. Il verific destul de des, si este aproape de full mereu.
« Last Edit: October 08, 2014, 07:21:58 AM by ZVZ »

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: STi sedan 2011
« Reply #37 on: October 08, 2014, 09:24:25 AM »
am inteles, atitudinea este corecta, deci iti recomand urmatorii pasi:
1. schimbat ulei tot la 15 000 km
2. aprofundat relatia cu Sebastian
3. nu citi nimic despre masina niciunde
4. poti intreba pe Sebastian despre tot ce vrei sa stii
5. vorbim dupa daca vei mai fi prin zona :)

KET

  • 3920
Răspuns: STi sedan 2011
« Reply #38 on: October 08, 2014, 10:39:09 AM »
ZVZ, pur si simplu pentru ca nu as vrea sa mai vad vreun motor de Subaru crapat, iti sugerez sa faci reviziile la maximum 5000 km, mai ales daca mergi cu masina asa cum ar trebui sa se mearga cu un STi. Legat de Sebastian si ce zice el sau oricare alt specialist, iti zic ca atunci cand iti va crapa motorul, nimeni, dar absolut nimeni nu-ti va da bani sa ti-l inlocuiesti, indiferent de cat de multa incredere ti-a dat cand a zis ca motorul este ok. Asa ca ar fi bine sa fii precaut si sa ai grija de masina, chiar daca unii zic ca motorul merge perfect, asta daca vrei sa te bucuri de ea. Eu am trecut printr-un motor de 2.5 aruncat si nu a fost placut.  :( Citeste topicurile de prezentare ale celorlalte STi-uri cu motoare de 2.5, intreaba in mai multe locuri si adopta solutia pe care o crezi tu corecta in absolut tot ce tine de masina. Dar in niciun caz nu schimba uleiul la 15k km...

LE: si nu zic asta pentru ca as avea actiuni la POL Distribution...  ;)
« Last Edit: October 08, 2014, 10:41:13 AM by KET »

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: STi sedan 2011
« Reply #39 on: October 08, 2014, 10:43:14 AM »
ZVZ, pur si simplu pentru ca nu as vrea sa mai vad vreun motor de Subaru crapat, iti sugerez sa faci reviziile la maximum 5000 km, mai ales daca mergi cu masina asa cum ar trebui sa se mearga cu un STi. Legat de Sebastian si ce zice el sau oricare alt specialist, iti zic ca atunci cand iti va crapa motorul, nimeni, dar absolut nimeni nu-ti va da bani sa ti-l inlocuiesti, indiferent de cat de multa incredere ti-a dat cand a zis ca motorul este ok. Asa ca ar fi bine sa fii precaut si sa ai grija de masina, chiar daca unii zic ca motorul merge perfect, asta daca vrei sa te bucuri de ea. Eu am trecut printr-un motor de 2.5 aruncat si nu a fost placut.  :( Citeste topicurile de prezentare ale celorlalte STi-uri cu motoare de 2.5, intreaba in mai multe locuri si adopta solutia pe care o crezi tu corecta in absolut tot ce tine de masina. Dar in niciun caz nu schimba uleiul la 15k km...

LE: si nu zic asta pentru ca as avea actiuni la POL Distribution...  ;)

Well said ! SUBSCRIU !!!
STI 2008