Xander zice bine. Ideea este sa fii informat.
Sper ca se intelege scopul topicului de aici. Daca nu, clarific acum.
Cand cetateanul isi ia un diesel Subaru din Germania ca i-a placut, ca e fan diesel, ca si-a dorit Subaru toata viata lui etc. si si-a dat toti banii pe el cu speranta, lipsa de informare sau a mers pe increderea neamtului nascut in Turcia care jura pe Dumnezeu ca astea 2011+ nu se strica, apoi vine si cere ajutor ca la o suta si multe zeci de mii sau 200k+ pica si se supara pe noi ca ii spunem adevarul, atunci sper ca altii sa citeasca si sa stie la ce sa se astepte... in avans.
De cealata parte, nu am intalnit inca pe cineva sa isi ia XT, WRX sau STi 2.5 benzina si sa spuna ca o sa il tina 300.000km fara reparatii. Si chiar daca se strica mai devreme sau mai tarziu, parca ii simti din vorbe bucuria ca acum are scuza sa ii puna turbina mai mare sau interne nu stiu de care etc.
XT-ul din generatia mea (SH) pica si la 50.000km. Atunci se lansa si dieselul care tine de 3x mai mult. Deci nu despre asta e vorba.
In tabara diesel isi sterg contul de pe forum si vand masina la dezmembrari cand aud cat ii costa sa faca masina functionala din nou in 90% din cazuri.
Exceptia sunt din pacate doar cei care au mai scris pe aici si care deja au schimbat cel putin un motor pana acum si se bucura la maxim de banii bagati. Bravo!
Exceptia exceptiilor e Foreste, care inca merge pe motorul original.