Despre prima turbina nu stiu nimic, s-a nimerit ca eram in concediu prin Banat si am facut revizia de 30.000 la un service autorizat Subaru din Timisoara. Baietii au facut o verificare completa a masinii si mi-au spus ca am probleme la turbina. La intoarcere am fost la SMT si zic ei ca au schimbat turbina (in garantie). Nu am acasa niciun deviz, factura, etc. doar au mentionat in cartea de service ca s-a schimbat turbina. Alte amanunte nu mi-au dat si nici eu nu am intrebat. Nu mi-a trecut prin cap sa le spun sa-mi arate turbina stricata, nici sa-i intreb daca au verificat sistemul de ungere, etc, nici care a fost cauza. Pur si simplu am zis ca e un service serios si au stiut ei mai bne ce e de facut. Turbina de acum nu a mai avut ungere, sita holenderului de care am zis mai sus era infundata si nu mai trecea nici 10 % din ulei catre turbina. Cica ar fi trebuit verificat/schimbat cand s-a schimbat turbina si mai mult ca sigur ca nu s-a facut. Sita era infundata cu resturi ingrosate de ulei ars, ori eu, dupa ce am luat teapa de 1500 lei cu o revizie facuta numai pe hartie la SMT am pus doar ulei Motul. Nu stiu ce puneau cei de la SMT, acum nici nu mai stiu daca cele3-4 revizii facute la ei le-au facut sau doar au facut misto de banii mei. AM VAZUT (ABIA ACUM) IN CARTEA DE SERVICE CA ESTE O NOTA CARE SPUNE CA, IN CAZUL UTILIZARII ACESTOR MASINI IN ROMANIA, INTERVALUL DE EFECTUARE A REVIZIILOR SA SE INJUMATATEASCA, poate nu neaparat la 7.500 dar macar la 10.000 km. Acest lucru mi l-a spus si un tip de la un service care a zis ca poate repara/reconditiona turbina. De fapt a fost primul lucru care m-a intrebat - la cati km am facut reviziile. E vina mea ca n-am cascat ochii dar si a celor de la SMT ca nu au spus nimic. Preferam sa dau 1.000 lei in plus pe an decat 10.000 lei pe o turbina. Asa ca aveti in vedere acest lucru. Va spun cum merge dupa ce o scot din service. O zi faina tuturor si km multi fara probleme