Salut,
Pentru prima problema poti incepe prin schimbarea uleiului in cutie cu un ulei de calitate. Eu am facut doua schimburi in cutie/diferential fata de cand am masina si simptomele se amelioreaza cu un ulei bun. Insa si acum are momente cand la rece agata in treapata 1 si uneori in marasarier este nevoie sa calc de doua ori ambreiajul pentru a cupla. Kitul de ambreiaj este schimbat impreuna cu volanta.
Legat de curatarea DPF, da ajuta. Eu l-am curatat preventiv si sunt multumit de rezultat, insa si inainte functiona destul de bine, regenerarile erau efectuate corect.
Depinde si de motivul pentru care doresti sa cureti DPF-ul. Preventie sau deja a aparut o problema si DPF-ul este infundat. Daca este deja o problema, cum spune si Xander, trebuie identificata mai intai cauza care infunda DPF-ul. Admisie, evacuare, motor (cauzele pot fi multiple, furtun sau conducta intercooler fisurate, turbina cu probleme, EGR, senzori, etc.)