creste turația dar nu mai accelereaza
Subaru club Romania

creste turația dar nu mai accelereaza

creste turația dar nu mai accelereaza
« on: December 21, 2014, 21:19:46 PM »
Buna,
Am o problema fix acu de sãrbãtori :(
Subaru outback 2010 2.0D, 105000km
Sunt de ex in treapta a 5-a, accelerez mai tare, creste rpm dar nu mai accelereazã. Pãțesc si in alte trepte...
Momentan greu mai pot sa trec de  100km/h..
La schimbat mai apare si un trepidat. La plecatul de pe loc mai observ ca pleacã daca ambreiajul il las mai brusc,cu el la jumate nu merge :( ce pãrere aveți?

celalalt

Rãspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #1 on: December 21, 2014, 21:25:18 PM »
Pai...e ambreiajul dus.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Rãspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #2 on: December 21, 2014, 22:38:43 PM »
Cam devreme la 105.000km.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Rãspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #3 on: December 21, 2014, 22:53:33 PM »
Nu e nici o regula ptr cat tine un ambreiaj. E de ajuns sa'l patinezi de cateva ori, mai ales la AWD, si l'ai prajit

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Rãspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #4 on: December 21, 2014, 23:02:57 PM »
Sau a mai bagat cate un "mic" off-road...
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

Rãspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #5 on: December 21, 2014, 23:19:04 PM »
... cand a patinat ambreiajul  ::)

celalalt

Rãspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #6 on: December 22, 2014, 08:45:10 AM »
105k e devreme sau faci misto?Espesialmente la diesel.... :o

Rãspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #7 on: December 26, 2014, 17:34:33 PM »
Da, s-a comportat tot mai rãu și am bãgat-o în service. A fost puțin stres pentru cã sunt în alt oraș acum de sãrbãtori.
Ca și idee, mi-au comandat un kit Sachs și volanta (în caz cã trebuie). În 29 va fi lucrarea.
Eu nu am apucat sã ma documentez atunci, dar se pare cã kitul original pe Subaru e Exedy din ce citesc. Credeți cã greșesc mult cu Sachs? Am ceva emoții :D, și nu vreau sã pierd feelingul la pedalã, se apasã mai cu forțã și îmi place asta.

cam 1200 lei pe kit
pe la 2600 lei volanta (asta vedem la fața locului)

Mersi!

Rãspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #8 on: December 26, 2014, 19:13:23 PM »
Totusi cam mult kit-ul de ambreiaj
Intra pe autokarma.ro si verifica si acolo preturile
volanta fiind cu masa dubla, trebuie sa aiba joc maxim 4 dinti, adica faci un semn pe partea fiza si misti partea mobila....si trebuie sa ai maxim 4 dinti abatere (2 in stg si 2 in dr)
bafta maxima la munca
Nu fura, guvernul uraste concurenta.
Omul de onoare, doar o vorba are.

Rãspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #9 on: December 26, 2014, 21:03:01 PM »
Auzi la el....100.000 km si i se pare putin.Pai uita-te la STI sa vezi cum schimbam la 50-60.000 km.Eu am pus la 45.000km  Exedy stage 1.
Cel OEM cred ca era tot de la Exedy.Nu stiu la Diesel Forester cum este, dar am vrut sa subliniez ca mi se pare ok sa mergi 100.000km cu un ambreiaj, cu atat mai mult cu cat e Diesel.
Bafta cu "replacement"-ul.


Sent from my iPhone using Tapatalk

celalalt

Rãspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #10 on: December 26, 2014, 21:15:53 PM »
Eu deja suspectez cateva topicuri noi ca sunt la caterinca.Sau ati tinut post? :o

Rãspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #11 on: December 26, 2014, 22:18:26 PM »
Eu?.....sau autorul?
Departe de mine intentia sa il iau la misto pe mtm.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Rãspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #12 on: December 27, 2014, 14:42:19 PM »
Mulțumesc de rãspunsuri, am sã vã țin la curent cu lucrarea.
Pe net vãd diferite prețuri la kit ambreiaj SACHS, am vãzut mai multe pe la 1200 , dar ce-i drept am vãzut și cu 800.

Ce credeți, va fi mult diferit comportamentul la pedalã cu un ambreiaj diferit de cel original ?

Rãspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #13 on: December 30, 2014, 19:29:20 PM »
Salut,

Dupã lucrare:
Original erau tot SACHS:



schimbat ambreiaj+volantã.
Au pus 11 ore de manoperã, cum vi se pare?


Mașina merge ok acuma, ambreiajul e puțin mai moale la apãsare, dar nu mult.

Am schimbat și volanta, sigur mai mergea, dar nu pot aprecia cât. Evident, mi-a fost recomandat sã schimb pentru cã se va duce mult mai repede decât ambreiajul nou și pentru cã a frecat și cu niturile.





MihaiFlorescu

  • *
  • 14140
  • Life is too short to drive a boring car!
Rãspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #14 on: December 30, 2014, 22:45:32 PM »
Cat a fost ambreiajul, volanta si manopera si unde?

Forester

  • 3164
  • The other right!
Rãspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #15 on: December 31, 2014, 09:28:38 AM »
Pun si eu niste intrebari, probabil prostesti. Ce inseamna "se duce volanta"? Se subtiaza, se usureaza? E ca la discul de frana? Cum se mainfesta o volanta "dusa"?
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Rãspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #16 on: December 31, 2014, 11:14:57 AM »
Face zgomot si vibratii...
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

Rãspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #17 on: December 31, 2014, 12:17:57 PM »
Ok, dar daca nu face si sa zicem ca schimbi ambreiajul si vrei sa faci si o inspectie a volantei ... cum identifici daca e pe duca sau nu in curand?

Rãspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #18 on: January 02, 2015, 12:43:30 PM »
Cat a fost ambreiajul, volanta si manopera si unde?

kit ambreiaj ~1100
volanta   ~2700
manoperã ~750

cu tot cu TVA

am fãcut în Baia Mare, la service Mitsubishi

Rãspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #19 on: January 02, 2015, 12:48:46 PM »
Ok, dar daca nu face si sa zicem ca schimbi ambreiajul si vrei sa faci si o inspectie a volantei ... cum identifici daca e pe duca sau nu in curand?

Sunt și eu curios de asta, rog pe cei mai experimentați sã dea niște idei.
Ce am observat la volanta "veche", e cã partea mobilã nu mai pãrea arcuitã.. mișcam pânã în capãt și pãrea înțepenitã acolo nu aveam elasticitate. (e posibil sã fie arc rupt în interior?). În rest despre suprafațã.. sunt și eu curios.. am pus pozele, cum vi se pare?