Asa cum am mai spus, imi exprim o opinie personala vis-a-vis de acest aspect.
Din pacate, de la exprimarea unei opinii, am ajuns la discutii despre economie si capitalism.
Asta imi aduce aminte de o discutie cu un cunoscut care imi spunea cum se lauda grecul care detinea hotelul la care se cazase undeva in Grecia (evident), ca de cand romanii merg in Grecia in numar mare, ei s-au imbogatit.
Explicatia lui era si foarte simpla: orice pret dau/sejur, romanul plateste. Neamtul nici nu se uita la oferta daca depaseste o anumita valoare.
Tot despre economie vorbim.
Nu am spus niciodata ca service-ul "trebuie" sa accepte piesele mele sau ca eu tin musai sa merg cu piese AM.
Ma astept insa sa existe un echilibru intre cerere, oferta, calitatea serviciilor, relatia cu clientul, profesionalism,etc.
Atunci, zic eu, putem discuta despre economie si capitalism.
Si pentru ca aceasta este o discutie care nu va duce nicaieri, fiecare avand dreptul la propria opinie si propriile argumente, va propun sa ii punem capat, si sa lasam acest topic pentru discutii mai putin subiective decat acesta.
Multumesc Sese pentru modul de exprimare a opiniei !
Acesta este, zic eu, un ton corect in ceea ce priveste relatia cu clientul, ca tot pomeneam mai devreme de asta.