Foreste ma simt asa bine incat cred ca au inceput sa imi creasca actiunile la smt )))))
Eu nu o sa inteleg niciodata(vb pr prisma consumatorului) de ce tre sa stea clientu langa masina frate? pe tarom il inteleg O_O
atata timp cat exista vitrina aia sau cum dracu ii zice fiecare nus care e prb.....
Clientul sta langa masina pentru ca sa nu se foloseasca ciocanul in loc de presa, sau ca sa fie sigur ca a fost parcursa intreaga lista de cereri.
Sunt cazuri in care clientul este calificat in domeniul respectiv (inginer, expert tehnic, inspector itp, etc.).
De cele mai multe ori, in Romania, nu se respecta pasii din manualul de service. Asta este valabil pentru toate marcile.
Mecanicii folosesc calea rapida care da rezultate insa in timp pot aparea mici sau mari probleme.
Cel mai corect mi se pare sa cunosti mecanicul, sa ii spui exact ce vrei, sa urmeze exact procedurile recomandate de producator si sa il rasplatesti pentru ca a fost cooperant.