@dan_b, aici nu sunt reprezentant SMT, aici sunt un utilizator obisnuit al forumului.
Nu dau comunicate oficiale, nu raspund oficial, etc. Am pastrat tonul celorlalti interlocutori, ba chiar mi-am cerut iertare daca cineva s-a simtit cumva jignit sau incomod citind scrierile mele.
Usor agresiv zici? Asa cum sunt unii de pe aici cand vorbesc de preturile reprezentantului oficial, desi taxa de manopera este neschimbata din 2007?
Eu as fi fost gata sa pun pariu pe lucrare ca la 200 000 km acel motor are nevoie de reglaj de supape chiar si daca a mers 100 % pe benzina. Explicatiile au fost oferite la fata locului, la timpul respectiv.
Asta cu mecanicul iscusit, cu filtrul si cei 90 000 km sa le transmiti celor ce au conceput manualele de reparatii, poate au uitat sa scrie in ele. Iar daca ai achizitionat masina aceea de drivetest si aveai impresia ca reprezentanta va avea grija de ea la nesfarsit, pe gratis, sau ca masina aia e speciala si va tine 1 milion de km fara intretinere, te-ai cam inselat.
Ai atat internet la dispozitie, incearca sa afli ce se intampla cu supapele la mersul pe gaz, cand se regleaza jocul lor, cum se regleaza la acel Subaru, cu ce afecteaza jocul prea mic sau jocul prea mare, etc. De mecanici "binevoitori" de tipul "vino la mine ca aia din reprezentanta sunt prosti rau" m-am lovit si eu si nu a fost bine.
Pe mail nu stiu ce incerci sa obtii, atat timp cat nu ai efectuat aici altceva decat o constatare, nu si lucrarea in sine.
Altfel, suntem oameni cu totii, cateodata gresim.
PS:
Nu stiu cine esti, ce masina ai, poate ca azi vei intra in receptie, vom vorbi si nu voi sti ca esti tu. Insa cele de mai sus raman valabile