Am fost și eu la ei, ca proaspăt Subarist, pentru verificarea post-achiziție și schimburile uzuale.
Daniel e OK, însă, cum zice și 2xGhe, nu poate să le facă el pe toate. Impresia generală nu a fost prea bună.
Au reieșit ca defecțiuni: bucșele de basculă, joc în casetă, scurgeri de ulei pe la capacele tacheților și a distribuției.
Am efectuat o parte din lucrările propuse în urma verificării (bucșele de basculă și, în loc de schimbarea tachetului împingător al casetei, i-am rugat să încerce strângerea acestuia), dar și altele (schimb antigel, lichid de frână, uleiul din ambele diferențiale, flush 4EAT cu 12 litri de ulei ATF).
Nu știu dacă s-a făcut test de frână/suspensie/diagnoză - nu am primit nicio foaie - au zis că e totul OK.
![:-\](https://www.subarufanclub.ro/forum/Smileys/default/undecided.gif)
Am plecat de acolo cu niște afturi de sudură pe bascule, pentru fixarea bucșelor mari (pe motiv că găurile bucșelor erau ovalizate din lucrări anterioare, deși ai fi zis că e prima intervenție acolo) și cu pocnituri în mers, peste denivelări.
Întors, ridicat mașina pe elevator, îmi arătau că scutul e lovit și că atinge caseta acolo, i-am rugat totuși să verifice strângerea șuruburilor ("facem și asta, că tot aveți soluții la orice", "sunt strânse oricum la pistol"
![Huh? ???](https://www.subarufanclub.ro/forum/Smileys/default/huh.gif)
), bineînțeles că cele care fixează bucșele mari au mai mers strânse aproape o tură până a "sărit" dinamometrica la 140 Nm...
Sunt destul de dezamăgit, pățeam chestiile astea la service-urile de cartier, nu mă așteptam și la reprezentanță. Am mers mai mult pentru Daniel, dar cât timp nu se implică mai mult în spatele ușilor, nu știu dacă revin.