Sunt nou pe forumul asta, asta e primul post.
Motivul pentru care postez e ca saptamana asta am avut si eu o experienta de rahat cu SMT – sau poate anul trecut, inca nu mi-e clar…
Anul trecut prin aprilie la revizia de 30k km, cei de la Autokino Brasov (btw, niste baieti execeptionali din toate punctele de vedere) mi-au spus ca imi joaca pivotul fata dreapta la Forester ’09 si ca il vor schimba in garantie. Eu zic fine, ei lanseaza comanda la garantie si dupa cateva zile, in loc sa ma cheme sa il schimbe, ma suna sa ma trimita la Sub Motors in Bucuresti. Ca cei din Bucuresti nu aproba schimbarea pe garantie, sustinand ca e imposibil ca un pivot de Forester sa clacheze dupa 30k km, si ca vor ei sa verifice mai bine la Bucuresti, sa filmeze, sa faca niste teste de laborator…
Ma duc la Bucuresti, baga masina pe rampa, dupa o ora ma cheama sa imi spuna ca din cauza ca la BV e mai frig ca la Bucuresti si tariful de ora de manopera din BV e mai mic decat la Sub Bucuresti, Autokino a taiat caldura in service - si la baiatu’ ala de a gasit ca are joc pivotul ii tremura mana de frig de fapt, nu juca pivotul, si a ajuns la o concluzie gresita. Si imi dau si o hartie in care spun fix ca Autokino a gasit ca joaca pivotul, ca ei m-au chemat la filmari in Bucuresti, dar ca la Buc nu au gasit nimic stricat si totul e in regula, prin urmare nu schimba nimic. Sun eu la Brasov, baietii de acolo se jura pe toate cele ca joaca pivotul, si ma trimit sa imi caut ceva service cu talere vibrante (n-am idee ce sunt) – am dat cateva telefoane, am mers pe vreo 2, n-am gasit talere d-astea si m-am lasat pagubas din lipsa de timp.
Trece timp, trece garantia la masina….Si, sapatamana asta merg la SMT pentru revizie de 45k – n-am fost la BV din lipsa crunta de timp pentru deplasare – si ce imi spune SMT-ul??? … ca am joc la pivotul dreapta fata. Le reamintesc povestea de anul trecut si le bat obrazul. Baiatul de la receptie, decent de altfel, vine dupa ceva timp cu hartia de la constatarea de anul trecut si incepe sa imi spuna vizibil jenat ca na… hartia e de anul trecut, ca au trecut 15k km si multa apa de Dunare de atunci si ca poate pivotul era bun atunci dar s-a defectat – fix ala din 4 – acum. Ii bat iar obrazul – din nou, baiatul jos palaria, politicos si ce mi-a placut mai mult era ca omul pare sincer rusinat de ce imi psune – , el face trimitere la sefu’ de service, eu cer sa vb cu seful de service, Iancu sau Iorgu cumva parca. Vorbesc si cu seful de service, caruia nu I se pare nimic suspect la toata tarasenia asta dar care, atentie… imi face o oferta de nerefuzat – imi ofera 20% discount la pivot. Aveam senzatia ca vorbesc cu un gard… el nu si nu – anu trecut “era perfect pivotu sa moara mama, anul asta ai dat cu el in groapa si-a crapat de suparare”. Si mi-a dat o oferta de pivot . Si m-a umplut de respect… si de spume. Nu de bani imi e, ca toata jucaria face 250 de lei cu tot cu montaj… dar abordarea a fost “priceless”.
Si acum stau sa ma intreb…. Din doua una: ori astia de la SMT sunt niste tepari ori mecanicii de la SMT sunt scoliti la scoli mai proaste decat cei de la BV. Si orice varianta as alege, concluzia e aceeasi….
P.S. nu vreau sa fac reclama pozitiva sau negativa nimanui, faptele sunt reale. Abia astept sa intre cineva de la SMT sa infirme- mai ales ca i-am spus sefului de service ca fac publica povestea – atunci voi posta si scanuri dupa foile eliberate de SMT