169500km. De ceva vreme (2 luni) pornirea la rece era foarte zgomotoasă( și cu venirea frigului) pe anumiți cilindri și încălzirea motorului la fel.
In sarcina cu motorul cald uneori trăgea intermitent si persista lipsa sincronizării între injectoare după regenerari active.
Pentru primul simptom s-a dovedit ca doua bujii erau arse( le-am înlocuit pe toate 4) deși nu aveam nici-o eroare in bord. Au ținut ~80000km.
Pentru a doua problema, tot fără eroare, am înlocuit clapeta de acceleratie. Nu avea probleme vizibile; ceva joc și dacă scuturai piesa prezenta un zgomot interior accentuat.
Egr-ul era prea uzat pentru a mai fi curățat și a fost înlocuit.(aproximativ 90000km)
Uleiul yacco lube bm 0w30 C2 s-a dovedit a fi prea subțire sub presiune cu filtrul plin. Am încercat sa găsesc lube w sae 0w30 c3,practic acelas ulei, dar cu hths mai mare, și nu se aduce in ro.
Astfel ca am pus un Shell ECT 0w30c2/c3. Mai vascos, hths mare și tbn mai mare.
Pana acum toate bune, dar am mers puțin prin oraș.
Motorul se aude normal la rece când pornește, trage liniar fără întreruperi in primele 3 trepte. Nu am apucat sa folosesc mai multe.
Sa revina zăpada. Studiez xv hybrid.