Salutare tuturor posesorilor de subaru!
Am cautat cam un an de zile un forester la mana a doua (varianta "de noua "nefiind aprobatã în consiliul de familie) și cãutarea s-a sfârșit prin achiziționarea unui model din 2009 ( martie 2014 98k km)conștient fiind de toate riscurile și problemele dezbãtute pe acest forum.
Mașina a meritat efortul si merita fiecare bãnuț din punctul meu de vedere și se pare ca a convins si familia.
Rânjetul este generat de tracțiunea integralã (care iți lasă impresia cã poți fi și tu pilot deși poate nu e adevarat) cuplatã la un motor foarte supărat de doar 2l care uneori e confundat cu un benzinar rafinat(cand nu e frig afarã) care consuma putin. La mers obișnuit mașina inspirã echilibru, confort și precizie. La mers pe drumuri fãrã asfalt în plan înclinat treptele 1 și 2 devin o binefacere și nu mai sunt înjurate ca în mediul urban.
Nu are luxul și comenzile gãsite în mașinile germane dar știe să iți câștige respectul.
Ca și aspecte negative am întâlnit și eu problemele uzuale la acest model și prezentate pe forum.Sper totuși sa nu am norocul colegului cu vibrochenul.
- înlocuit bucșe barã stb. fațã.
- înlocuit plãcuțe frânã fațã și spate și discuri spate pe motiv de uzurã. Toate oem și da când se încãlzesc calitatea frânãrii scade.
- înlocuit amortizoare fațã (noi) și spate ( recondiționate).
- vopsit mașina integral.Avea mici defecte pe capotă ( pete mici de rugină) ,ușa portbagaj ușor lovită,ușa pasager lovită jos în colț și ușor ruginită.
- schimb ulei și filtru motorină, inlocuit bec stop stânga spate.
- reparat casetã de direcție cu kitul aferent.
Deși mi-a fost dificil fiind din bucurești , au lucrat foarte bine băieții de la Brașov și sper să mă suporte în continuare.
Cam atât deocamdatã. Să vă bucurați de mașinile voastre și drumuri frumoase!