@Ratzalaru: da, kitul de la AEM are output-ul de fail safe care din ce vad se poate folosi ori cu "legatura" directa la ECU sa activeze automat limp mode in caz de ceva sau solutia clasica cu taiat boost-ul prin legarea la EBCS
eu am zis ca in prima faza as monta kit-ul sa "injecteze" apa curata doar pe parbriz sa pot testa cum functioneaza, sa simulez niste "probleme" si activarea failsafe-ului si sa testez ce sa se intample in acest caz: ma gandesc ca poate totusi solutia cu boost cut ar fi mai ok in ideea in care daca se intampla ceva: se taie boost-ul, si apoi soferul din mers schimba hartile / opreste kit-ul si continua drumul mai departe pe harta "normala" - ma gandesc ca folosind MerpMod sa am harta separata pentru injectie cu apa/meth care sa o activez si sa pornesc injectia doar cand vreau / nu tot timpul
la limp mode ma gandesc ca trebuie sa opresti masina sa o "pui pe normal" ... dar trebuie sa testez sa vad cum ar fi mai ok ...
de fapt ideal ar fi ca la pornirea kit-ului de injectie sa se schimbe automat si harta si la oprirea lui/sau failsafe sa se schimbe din nou harta pe cea normala
Corect... limp mode sucks
.
Evident ca va merge mana in mana cu MerpMod
. Doar ca schimbarea va trebui facuta din Si-Drive, nu din polologhia de apasari de pedale cu motorul oprit. Adica va trebui lucrat cu fueling, timing si boost hack-urile lui Merp, nu cele "default".
Si referitor la solutia "ideala"... nu e greu: daca Merp ar pune la dispozitie un switch/validare suplimentara pentru trecerea pe Sport Sharp, switch care sa fie activat printr-un pin de input nefolosit sau neinteresant de la ECU... e GATA. Acolo ai avea si start si stop (failsafe) automat.
Vorbesti cu Merp
?
Cel mai ok ar fi sa fie inca un rand de tabele pe hack-uri, care sa reprezinte "Meth-ul" si accesul pe ele sa fie declansat de Sport-Sharp + acel switch. O sa ma uit sa vad ce pin / semnal se poate folosi de pe ECU. Groaznic... salivez...