Zolica este in forma, sa le compar pe cele 2 nu prea e frumos, nu de alta da' poate se supara
E clar ca ma obisnuisem cu WRX ca daily driver, deabia acum am inceput sa-l cunosc cu adevarat, si mai mai ca nu-mi mai venea sa ma dau jos din el. Din acest motiv voi merge mai mult cu el sa-l tin in forma. Cea mai mare diferenta acum este la ambreiaj, Zolica este moale si placut la atingere, WRX-u e cam dur.
Spalarea s-a facut pentru ca schimbul anterior de ulei la cutie a fost facut in urma cu 17.000 km (deci nu foarte mult) si din ceea ce spunea Cosmin si Gigi de la CSG, si cum mi s-a parut si mie, uleiul era foarte inchis la culoare si avea un fel de mazga in el sau mai popular, muci.
De aceea am ales varianta spalarii initiale cu un ulei relativ ieftin si apoi a schimbului final.
Kennol era singurul ulei pe stoc care corespundea specificatiilor, trebuia sa mai astept dupa Fuchs, Amsoil sau chiar Motul. Pana acum nu am de ce sa ma plang in privinta uleiului din cutie, totul merge ca uns