Salutare. Nu este un Subaru, dar este tot ceva japonez. Este vorba de o Honda Civic TypeR a2a generatie ( si prima generatie de Europa). O am de 4 ani. Avem destule amintiri impreuna, unele placute, altele nu. Masina cand am achizitionato era stoc, de atunci pana acum sau ma investit cate ceva. Lista ar fi asa :
PERFORMANTA
-Cutie de viteze de Honda Integra Type R (JDM), are trepte mai scurte si LSD
-Cold air intake AEM V2
-Galerie evacuare DC Sports
-Catback DC Sports
-Furtune de frana GOODRIDGE
-Ambreiaj EXEDY Stage 2 (3 paleti)
-Volanta usurata EXEDY
-Discuri frana EBC Blade Sport
-Placute frana DS 2500
-Kit compresor Jackson Racing
-ECU Hondata KPro
-Suspensie reglabila pe duritate si inaltime D2 ( va urma ceva mai bun dpdv calitativ)
-Retainere din titan si arcuri de supapa Skunk2
EXTERIOR
-Faruri EP3 facelift
-Stopuri EP3 facelift
-Bara fata EP3 facelift
-Jante Sparco Asseto Gara pe 17 bronz
-Anvelope Yokohama Parada Spec 2 215/40R17
INTERIOR
-Scaune RECARO de Evo IX
-Centura in 4 punte SPARCO (sofer)
-Nuca schimbator Skunk2
FLUIDE
- Ulei motor REDLINE 10w40
- Ulei cutie viteze REDLINE MTL
- Lichid de frana MOTUL RBF660
Anul acesta am renuntat la compresor si voi merge pe un build de NA. Pe track apar multe restrictii cu compresor si fiabilitatea nu va fi niciodata aceasi ca o masina NA. Diferenta mare o facea compresorul jos in ture,dar fiind o masina pe care o sa o folosesc si pe track nu o sa stea foarte mult jos in ture
Niste poze cu 'duba de paine' cum este ea poreclita :