Din pacate exista toate sansele ca testele sa fie neconcludente in sensul ca nu se vor gasi nici "leak-uri" pe sistemul de racire nici urme de gaze in lichidul de racire
Asta e farmecul cu garniturile
Daca insisti poti sa iti faci si tu o instalatie de test: prelungesti furtunul care merge in vasul de supraplin si il aduci pana la baza parbrizului sa il vezi din masina apoi urmaresti daca "scuipa" ceva de cate ori esti pe boost ... daca vezi ca legatura este clara si constanta boost = antigel scos pe furtun .... te cam lamuresti
Oricum daca cumva/candva te hotarasti sa desfaci motorul sa le schimbi iti recomand sa nu il faci la loc cu piese OEM, cel putin dpdv al garniturilor sunt mai bune cele de la cosworth/rcm care au un folded stopper layer pe camasi plus ar trebui folosite prezoane aftermarket gen ARP/RCM/Cosworth ... plus ca daca tot vei ajunge cu motorul desfacut nu strica sa schimbi si pistoanele si bielele
Cat despre Subaru Coolant Conditioner -> cred ca il poti incerca si acum, eu l-am folosit la un moment dat acum 2 ani cand antigelul "disparea" din supraplin (de la max la rece ajungea la min la rece in 6-700km) si chiar a ajutat in sensul ca s-a rezolvat problema. Oricum daca problema este de genul gazele de evacuare ajung in apa nici tata stop leak-urilor nu poate face fata la presiunea de acolo, daca este un leak minor in alta parte poate fi rezolvabil ...