De la Tubman mi-am luat eu masina (STI hatchback 2008) si totdeauna au fost foarte ok (meritul este al angajatilor de acolo, desigur), dar sunt foarte foarte scumpi si conducerea nu este tocmai "customer oriented".
Detalii:
1. Sunt printre "nefericitii" carora la 40.000 le-a aparut o problema la motor (STI hatchback 2008), problema recunoscuta de Subaru ca defect de fabricatie. Din momentul in care am parcat in curte la ei cu masina cu zgomotul de rigoare la motor pana la momentul in care aveam confirmarea de la Subaru Japonia ca imi inlocuiesc ei motorul cu costuri 0 pentru mine nu au trecut 2 ore.
2. Am vrut sa cumpar de la ei micfrofonul cu care sa imi leg telefonul prin bluetooth la unitatea adio/navigare si mi-au cerut 444 $ in conditiile in care in state am gasit produsul cu 120 $, produs pe care pana la urma mi l-am facut singur cu aprox. 20 $.
3. Un amic cu un Subaru a avut probleme cu ei la inlocuirea unor componente legate de suspensie (nu cunosc detaliile exacte). Nu vroiau sa le inlocuiasca pentru ca sustineau ca nu sunt acoperite de garantie. Dupa ce amicul meu a sunat ( e tare
) la Subaru Japonia si s-a plans de situatie, cineva de acolo i-a sunat pe cei de la Tubman si a doua zi il asteptau baietii in pozitie de drepti
.