Istoria Subaru & STI
Subaru club Romania

Istoria Subaru & STI

moguai

  • 2814
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #100 on: September 16, 2018, 22:12:08 PM »
E ceva de mers din Tokyo central pana la Ota, am  vrut si eu s ajung cand am fost in Japan dar era destul de complicat, mai ales singur.
« Last Edit: September 16, 2018, 22:14:33 PM by moguai »
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #101 on: September 16, 2018, 22:21:17 PM »
Probabil ca exista si tren direct, mai greu e sa gasesti pe cineva sa vorbeasca engleza pentru a te indruma

Muttley

  • 5133
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #102 on: September 16, 2018, 22:45:52 PM »
1) Elena, te iubesc mai tare bruneta/satena/uatevar. Ncsf, sunt prea sincer  :angel:

2) Cotetele alea de scrie langa ele ce model sunt si pe care le-ai pozat de dupa gard... Le spala careva zilnic sau saracii aia n-au praf?

3) Ce discounturi au angajatii la achizitia unei masini vandute de angajator? Sau le primesc gratis? Ca prea nu vad vw sau opel in parcarea aia...
WRX SW 2002

moguai

  • 2814
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #103 on: September 16, 2018, 23:08:17 PM »
Probabil ca exista si tren direct, mai greu e sa gasesti pe cineva sa vorbeasca engleza pentru a te indruma

Asta e problema, ca trebuie sa schimbi niste trenuri de cateva ori. Si cu google maps in mana si tot te incurci :)))
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #104 on: September 17, 2018, 03:38:03 AM »
1. Noi am ales varianta simplă de deplasare, mai precis ne-am suit in Shinkansen la Tokyo Central Station şi am coborât la Kumagaya (21 min). Din Gară Kumagaya pleacă autobuze spre SUBARU Factory  (23 min până la destinație).
Există și un tren din Kumagaya spre OTA City însă pe noi ne interesa fabrica și nu orașul.

2. Și noi am rămas surprinși când o parte a angajaților ne spunea că ei își spală mașinile doar după ce trece ploaia căci rămân stropi de apă pe geamuri și caroserie... În rest, lumea e comodă, nu spală mașinile decât la interior căci praful si noroaiele le-au exportat ca să aibă bani de șosele  >:D

3. Angajații nu au discount la nimic ci își cumpără SUBARU doar pentru că trăiesc în spiritul mărcii. Mi-a fost rușine să întreb cât câștigă un salariat în medie și care este salariul de întrare pentru un tânăr angajat însă o voi face săptămâna viitoare, la cursul de conducere preventivă.

4. @Muttley: Elena a pierdut un pariu cu subsemnatul și a trebuit, printre altele, să se vopsească blondă...  ;D
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #105 on: September 17, 2018, 12:22:32 PM »
Pana la urma au terminat metroul? Parca ziceai ca e inca in lucru spre Dromo Takabe Ry.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #106 on: September 17, 2018, 12:42:23 PM »
Extind la Eroilor acum  ;D

marr

  • 2257
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #107 on: September 17, 2018, 14:05:15 PM »
Ce concediu fain ati programat !
Astept cu maxm interes povestile voastre - atat aici cat si (cat mai curand, sper) si prin viu grai !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Elvi

Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #108 on: September 18, 2018, 16:07:59 PM »
Total eronat! Lorian a pierdut pariul cu mine și a trebuit să fie sclavul meu pentru o zi, să bea un litru de must din trei inghitituri si să cumpere bilete la Subaru track demo în Oizumi.

El a spus că mașina se va vinde in 3 luni iar eu am spus 3 săptămâni căci doar cu asta mă ocup mai nou.

Și încă ceva de precizat, înainte să  ajung la Brașov mă vopsesc în culorile mărcii Subaru :-) (dacă rețin bine Raluca își vopsise părul in culorile mărcii la întâlnirea din februarie)
« Last Edit: September 18, 2018, 16:11:33 PM by Elvi »

Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #109 on: September 18, 2018, 16:29:10 PM »
Totusi, nu s-a exagerat putin? Doar din trei ?! >:D

Muttley

  • 5133
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #110 on: September 18, 2018, 16:56:16 PM »
Lorian a pierdut pariul cu mine și a trebuit ...să bea un litru de must din trei inghitituri

BAD bet!  :'( :'( :'(

Quote
A sarutat-o pe nevasta-sa pe obraz si a adormit.
Cand s-a trezit, a vazut un tip ciudat care statea la capul patului, imbracat cu o roba alba:
- Cine esti? intreaba Ion, si ce cauti in dormitorul meu?
- Asta nu e dormitorul tau, iar eu sunt Sfantul Petru.
- Adica... sunt mort?! Nu se poate! Mai am atatea lucruri de facut in viata! Nici nu mi-am luat la revedere de la familie! Trebuie sa ma trimiti inapoi!
- Ok... poti sa te reincarnezi dar... nu te putem trimite inapoi decat ca o gaina.
Ion a fost devastat, dar stiind ca era o ferma nu prea departe de casa sa, a rugat sa fie trimis inapoi ca o gaina. Flash de lumina si *poof* s-a trezit acoperit de pene si ciugulind de pe pamant.
Cocosul s-a dus la el si i-a zis:
- Deci... tu esti gaina cea noua? Cum iti place prima zi aici?
- Nu e chiar asa de rau, zice Ion, dar am o senzatie ciudata, parca explodez.
- Ovulezi, nu-mi spune ca n-ai mai facut niciodata un ou?
- Niciodata!
- Eh... relaxeaza-te si lasa sa se intample...
Cateva secunde (destul de incomode) mai tarziu, un ou iese de sub coada sa. Un sentiment intens de relaxare il cuprinde, iar emotiile il coplesesc, devenind mama pentru prima oara.
Cand a facut al doilea ou, sentimentul de fericire a fost si mai coplesitor si a stiut atunci ca reincarnarea sa ca gaina a fost cel mai bun lucru care i s-a intamplat vreodata!
Cuprins de fericire, a continuat si exact cand trebuia sa scoata si al treilea ou, a simtit o lovitura incredibil de puternica in ceafa si a auzit-o pe nevasta-sa:
- IOANE!!! Trezeste-te dracu', betiv nenorocit! Te caci in pat!​
WRX SW 2002

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #111 on: September 19, 2018, 15:34:38 PM »
La SUBARU HQ, din EBISU, 303 am avut privilegiul de a-l intalni pe domnul Masaki Okawara care, printre altele ne-a spus:

"In cadrul acestui spatiu compact prezentam modele care ne reprezinta in acest moment insa nu trebuie sa uitam de prima noastra lansare tehnologica sub numele SUBARU si ma refer la SUBARU 360. De asemenea, ne place sa ne mandrim cu masinile tip concept pe care le expunem in cadrul unor road show-uri auto. Alte modele, cum ar fi SUBARU P-1, un vehicul dezvoltat de inginerii Companiei de avioane Nakajima, sunt uneori expuse si aici, la sediul central din Tokyo, insa le-am concentrat mai bine in spatiul dedicat vizitatorilor si situat la fabrica din Gunma pe care ati si vizitat-o.
SUBARU a fost pionierul unor evolutii tehnologice de exceptie si pe care le puteti admira vizitand facilitatile noastre din Yajima, Oizumi, Mitaka si Kitamoto. Toate aceste evolutii tehnologice transmit ideea pe care inginerii SUBARU o au asupra dezvoltarii industriei mondiale de autoturisme."





Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

marr

  • 2257
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #112 on: September 19, 2018, 17:04:09 PM »
....

Maine avem programat un drive test cu Forester Hybrid pe circuitul fabricii din Gunma si revin cu detaii.

N-a fost inca ”maine” ?
Sau te-ai legat prin juramant in fata Imparatului sa nu dezvalui nimic !!??
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #113 on: September 19, 2018, 17:14:10 PM »
Elena a vrut sa ne înscriem la un curs de conducere preventivă motiv pentru care săptămâna viitoare, mai exact joi, vom aveam zi plină la SUBARU Experimental Center.
După probele teoretice și cele practice urmează drive test cu modelele din flota curentă aflate în portofoliul SUBARU.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

marr

  • 2257
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #114 on: September 19, 2018, 17:25:57 PM »
... săptămâna viitoare, mai exact joi, vom aveam zi plină la SUBARU Experimental Center.
....

Mamaa ce concediu fain v-ati organizat !
Ma roade-Nvidia !
Have fun !!!

PS: Astept cu interes impresiile voastre dupa sesiunea de teste !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Forester

  • 3127
  • The other right!
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #115 on: September 19, 2018, 20:56:30 PM »
Dupa ce termina invidia de rontait la tine, sa o trimiti si la mine te rog.  ;D ;D
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #116 on: September 21, 2018, 16:23:21 PM »
La pas prin Tokio, impreuna cu ghidul nostru am pasit in fostul Palat imperial si templul shintoist aferent, laolalta cu neasteptat de multi jalonezi veniti sa se destinda in parc imbracati in kimonouri de o rara frumusete reprezentata de culorile pastelate si imprimeurile simbolistice.
Bonzii bat in clopote, credinciosii bat din palme ca sa indeparteze duhurile rele si se inclina-inchina, iar zecile, poate sutele de burdufuri cu sake stau aliniate si suprapuse la dospit.

Templul budist Sengakuji construit de Tokugawa Ieyasu, primul shogun care si-a stabilit capitala la Edo, la inceputul sec. XVII-lea, cunoscut astazi ca locul unde au fost inmormantati cei 47 de ronini: legenda spune ca acestia si-au luat viata dupa ce au razbunat moartea nedreapta si nejustificata a seniorului lor, patrunzand in castelul sogunului inarmati, ceea ce era interzis. Impresionant cum japonezii vin si aprind betisoare la lezpezile respective, ori cate un betisor la fiecare, ori multe la unul dintre ei. Le-or fi descendenti.

Si uite asa, din muzeu in templu am ajuns la SUBARU Service pentru a onora comenzile colegilor care m-au rugat sa nu venim cu mana goala de la depozitul de piese  :D

Primirea a fost mai mult decat prieteneasca desi ne vedeam prima data











La cat suntem de copilarosi cred ca avem locul nostru exact in acest colt...


Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #117 on: September 21, 2018, 16:35:10 PM »
In timp ce mecanicii roboteau de zor printre masinile intrate pe rampe l-am rugat pe seful lor sa ma lase a pasi in zona operationala. La inceput a fost reticent insa cu o vorba buna si multiple plecaciuni a inteles curiozitatea enciclopedica a unui exotic european si m-a poftit a-l urma dar fara aparatul foto si telefonul mobil (cel din urma pentru a nu suna intamplator deranjandu-i pe mecanici).



Dupa turul printre masini si cateva explicatii tehnice am revenit in arealul destinat clientilor iar o parte a angajatilor SUBARU au inceput sa sune la telefon sau sa caute in computer reperele pe care le aveam notate pe o coala de hartie.







Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #118 on: September 21, 2018, 16:59:36 PM »
Indragind rubrica pe care a creat-o colegul KET ma simt dator a o completa cu primul model Forester hibrid pe care SUBARU il promoveaza in portofoliul sau din China si Japonia si in curand in SUA, Canada, Australia, Noua Zeelanda si Singapore.

Sincer, m-am indragostit de noul Subaru Forester Advance (hibrid) si il astept cu nerabdare si emotii sa fie disponibil si in Romania. Saptamana viitoare voi avea privilegiul de a-l conduce dar pana atunci simt reactii afective complexe care oglindesc atitudinea mea sufleteasca fata de primul Forester e-Boxer pe care il voi conduce si pe care mi-l doresc in fata casei:





















Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #119 on: September 26, 2018, 16:46:13 PM »
Se spune ca nobila intelepciune nu vine inainte de anii ei si afirm acest lucru intrucat astazi am avut onoarea de a-l intalni pe E.S. Tsumoru Takami care in prezent detine si inalta functie de Senior Vice President al SUBARU Global.
E.S. a dorit sa discute doar in calitatea sa de reprezentant al marcii noastre indragite prilej cu care ne-a invitat la o scurta plimbare prin oras si apoi la SUBARU R&D Center.



Momentul in care ni s-a ridicat bariera si am fost invitati in incinta institutului a fost unul fascinant intrucat presimteam ca vom descoperi noi tehnologii care ne vor face deplasarile mai sigure si mai indraznete la bordul modelelor SUBARU ce vor primi echipari de generatie noua.
E.S. Tsumoru Takami, cu blandete, modestie si patetism a tinut sa precizeze faptul ca SUBARU Corporation trece printr-o transformare a principiilor care au guvernat modul de lucru din ultimii douazeci de ani straduindu-se sa creeze tehnologii avansate oferindu-le clientilor sai fideli autoturisme mai sigure si mai eficiente respectand standardele de calitate impuse in special de piata nipona.
O alta componenta pe care onorabila noastra gazda a scos-o in evidenta se rezuma la atentia pe care SUBARU Corporation o manifesta fata de armonia dintre oameni, societate si mediul inconjurator.
In acest context a fost precizat faptul ca SUBARU isi va concentra atentia doar catre masinile prietenoase cu mediul aliniindu-se politicilor globale la care a aderat si pe care le va promova impreuna cu ceilalti producatori de autoturisme.
De asemenea, a fost scos in evidenta “Principiul de sustenabilitate al SUBARU” prin care “Pamantul, cerul si natura” reprezinta componenta de conservare a ecosistemului planetar.
Trecand la cifre, am aflat ca SUBARU a inregistrat un profit negativ in primul semestru al anului 2018, mai precis scaderea cu 20% a unitatilor vandute in piata nipona si cu 8% la export iar acest lucru se datoreaza clientilor care opteaza pentru modelele hibride ale competitiei.

Gazdele noastre ne-au prezentat cateva dintre viitoarele motorizari si surpriza, un nou model care este deja in teste intr-o anumita regiune din Japonia.

Ceea ce pot spune dupa vizita la Institutul de Cercetare al SUBARU Corporation poate fi sintetizat in cateva cuvinte:
1.   O foarte mare atentie pentru ca noile motoare sa fie eligibile in pietele mature
2.   Responsabilitate pentru mediul inconjurator si totodata pentru confortul pasagerilor
3.   Un control mai sever cu privire la optiunile de reparatii, mai precis crearea unei interdependente intre client si reteaua de service.

Am avut curiozitatea de a intreba detalii despre noul e-Forester iar gazdele noastre au spus, printre altele, ca cine merge mai incet, merge sigur si cine merge sigur, ajunge departe.
Ceea ce am putut vedea astazi reprezinta o complexa armonizare intre optimizarea motorului cu combustie interna, reducerea dimensiunii si asocierea unui motor electric la ceea ce SUBARU numeste motricitate moderna.

Dupa mai bine de 5 ore in care am schimbat opinii despre tendintele de dezvoltare a pietei auto, fascinantele noastre gazde ne-au condus la masina ce avea sa ne astepte – a fost o despartire cat Podul Akashi-Kaikyo!
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!