De asta data va salut in calitate de proaspat posesor al unui Outback, 2.5i aspirat. Masina a fost "coupe de foudre" , dupa ce-am vazut un anunt pe OLX, care s-a dovedit al unui amic si coleg vechi. Pana acum toate bune.....in ciuda unor mici probleme specifice unui autoturism rulat(la care ma asteptam), sunt multumit de alegerea facuta. Cealalta masina fiind un Saab 9-5 Aero , am obiceiul sa spun ce nu poate una din masini....poate cealaalta! Astazi pe drumul de intoarcere catre casa, am observat ca se chinuie sa bage aer rece, acesta fiind inlocuit de aer cald in cazul deplasarii cu viteza mica sau stationare cu motorul pornit. Cand masina ruleaza cu viteza(peste 50km/h) situatia de schimba. Totul a culminat cu supraincalzirea motorului la aproape 500 m de casa, moment cand am tras pe dreapta, am oprit....lasat 5 minute, repornit si accelerat pe loc- moment in care si-a revenit la temperatura normala de functionare
Acum sa nu intelegeti ca masina a ajuns pe rosu....ci aproape, ar fiint ceva neobisnuit m-am alarmat si relatez situatia celor cu experienta pe forum si dde Subaru, avand programata o iesire peste 2 zile in Grecia: de unde sa incep si cui sa ma adresez? Puteti sa-mi recomandati un service in Bucuresti aproape de Crangasi unde locuiesc, sau o persoana dibace care sa diagnosticheze "buba"??
Mentionez ca acum cateva zile am sesizat ca e lipsa de lichid racire din instalatie si am completat cu apa distilata. Are legatura cu evenimentul mai sus relatat?? E necesara aerisirea instalatiei? Cu speranta unui raspuns, va salut. Catalin.