Am reusit dupa aproape 4 luni de asteptare s-o urnesc! Nu e perfecta, dar se misca......
Recapitulez ce-am schimbat/efectuat in rastimpul acesta:
- vilbrochen STI- varianta revizuita si nitrata Subaru OEM 12200AA330,
- cuzineti palier KING std Tri-Metal XP,
- bloc motor, biele, pistoane si segmenti OEM(noi),
- 4 supape noi(2admisie+2 evacuare) OEM,
- 3 ghiduri supape noi -OEM,
- planat chiulase, curatat scaune, supape, semeringuri si garnituri noi- TAKOMA- Taiwan made,
- bujii noi NGK,
- garniturile de cauciuc de la bujii-OEM,
- capacele de la axele cu came- OEM,
- distributie kit: curea Gates si role+intinzator NTN- Japan made
- pompa ulei STI, 11mm
- pompa apa a fost la inceput Aisin dar nu s-a potrivit, desi era comandata dupa seria de caroserie. Pus pe masina SKF....care in mod bizar era inscriptionata ca fabricata in Japonia. Posibil ca tembelii de la Unix sa eticheteze aiurea, sau chiar SKF sa furnizeze doar partea de rulmenti, simeringuri si garnituri, iar numele sau seriile lor sa nu apara pe produs....cine stie?
- filtru ulei K&N,
- ulei Motul 5W-50.
- ceasuri suplimentare pentru monitorizare presiune si temperatura ulei DragonGarage , cele mai ieftine de pe ebay. A ramas doar de manufacturat un suport pentru ceasuri in habitaclu, locul ales ales fiind cubby-pod. daca aveti pe cineva cu acces la CNC, va rog sa-mi dati de stire.
Odata cu refacerea motorului, pentru ca uzura o cerea, am schimbat kitul de ambreiaj + volanta, prin conversie de la volanta cu masa dubla la una cu masa simpla -GripCluth USA. Cu deosebit regret am constatat ca pompa de servo are joc si face un zgomot + pierderi si ca atare o sa fie nevoie de alte investitii...
Si pentru ca nici un rau nu vine singur, s-a rupt o flansa de la evacuare dupa cel de-al doilea catalizator (rugina) si face o galagie de zici ca-s Trabant
Problema care persista este insa alta: masina nu isi mentine ralanti-ul! Explicatia mecanicului.....dealtfel pertinenta, este ca in clipa cand s-a produs defectiunea, uleiul ala ars in timp record a ajuns sa blocheze flow-ul evacuarii. La diagnoza zice ceva de debitmetru si inca ceva, dar e posibil sa fie si datorita instalatiei de GPL! Ca prima miscare, ma gandesc sa merg si sa inlocuiesc traseul dupa catalizator cu unul de inox si sa elimin definitiv pe cel de-al doilea catalizator. Voi ce experiente mai aveti? Sa fie vreo neetanseitate de vina pe
admisie sau evacuare?
Multumesc lui Dragos/ Bart pentru tot suportul si know how-ul acordat in aceasta perioada
De piesa asta as nevoie sa-mi fie confectionata......