Am fost la Autozone sa fac geometria, dupa ce in prealabil am sunat la AutoVanish si la cei de la piata Galati, dar n-a raspuns nimeni. Atelierul este inzestrat cu utilaje ok, dar ce n-aveau baietii la ora cand m-am infiintat eu la poarta-cca 17.40..... era cheful. Insa mi-au remediat problemele contra 80 lei. La puntea spate nu au intervenit, situatie in care tariful ar fi fost 100 lei. S-a simtit imediat interventia asupra geometriei , masina nemaiavand tendinta de-a intra cu oistea in... sant. Legat de saboti nu pot sa nu raspund decat cu o intrebare la randu-mi: ce inseamna o viata? O viata de masina? Adica un anumit numar de kilometri presupun. 3,4, 500000km? Atunci vreau sa-ti spun ca masina este deja intr-o alta viata, data fiind rata de acumulare a kilometrilor parcursi. Ma gandesc ca asta este si motivul pentru care au ajuns sa pice asa de multe deodata.Pentru ca nu ma feresc, de la AK am aflat ca masina a apartinut unui roman de etnie maghiara, care are un lant de bijuterii in BV si in 2010( la 3 ani de la achizitie) avea aproape 180000km, conform cartii de service. Asa ca sabotii au ajuns la sfarsitul ciclului lor de viata, fiind intr-o stare care imi recomanda express si pentru linistea mea....in schimbul catorva paralei, sa ii inlocuiesc! Ca o recomandare....nu sfat, ca nu-mi permit, va recomand sa veridicati culisele, care au tendinta sa rugineasca, si astfel cursa etrierului sa fie viciata, sa nu calce placuta pe disc la capacitate maxina si de aici sa rezulte uzura defectuasa a discurilor/sau placutelor/si placutelor.