"Shurubaru"
Subaru club Romania

"Shurubaru"

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #100 on: August 12, 2016, 10:29:24 AM »
Resimt o opozitie mai mare la actionarea primei trepte cand este rece, in rest mi se pare ca atunci cand uleiul se incalzeste, manevrarea cutiei se face usor, fara sa agate. Nu cred ca are cum sa-i faca rau uleiul, norma fiind una pentru utilizare in conditii severe/extreme.
« Last Edit: August 12, 2016, 10:32:03 AM by manole74 »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #101 on: August 12, 2016, 10:35:45 AM »
Cand e cald ii face foarte bine cutiei. Cand este rece am vrut sa stiu cat de greu intra in viteze. Cu Motul 75w-140 lumea mi-a spus ca la rece se schimba foarte greu vitezele si ca trebuie incalzit uleiul ca sa mearga bine.

Multumesc de raspuns!

Si inca o intrebare: In diff-ul spate ce ai pus? Pana la urma noi avem sau nu LSD? Inca nu am intrat sub masina sa iau seria de diff sa caut.

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #102 on: August 12, 2016, 10:50:29 AM »
Saptamana viitoare voi pune aceeasi norma si in diff. La descrierea  scrie ca se poate pune deopotriva si in diff LSD/non LSD, iar pe spate vad dintr-un link, ca modelele din 2007 in sus au ca echipare de baza LSD rear diff:
"Intended use-For highly stresses axle drives with and without limited-slip differentials – especially for vehicles in which the aggregate or vehicle manufacturer specifies oil with Limited Slip additives (LS). Perfectly suitable for motorsports. Comply with the vehicle or aggregate manufacturer’s instructions."
http://www.cars101.com/subaru/outback/outback2007.html#2.5i%20Ltd

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #103 on: August 16, 2016, 13:22:39 PM »
O problema aparuta din neant: datorita suportilor de motor care sunt dusi, motorul la franare violenta are tendinta de-a pleca inetial catre radiator. Asta s-a vazut in upper cooling hose, sau conducta de racire care face legatura intre radiator si blocul motor, care a fost roasa incetul cu cincetul de palele electroventilatorului, mai ales ca este destul de neglijent proectat traseul. Problema mai este semnalizata si de alti posesori de Subaru, intocmai ca in link-ul pe care-l voi posta mai jos. Din nefericire nu pot astepta conducta ranforsata(45161AE00A) si o sa iau conducta mea conform seriei de caroserie, de la Al Padrino, care o are in stoc-128 lei. Work in progress...
http://www.subaruoutback.org/forums/109-gen-3-2005-2009/74426-electric-fan-hitting-hose-3.html

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #104 on: August 16, 2016, 14:11:45 PM »
Schimba in primul rand bieleta antirasturnare. Aceea are mai mult rolul de a limita miscarea fata-spate. Tampoanele mai mult pe sus-jos si stanga-dreapta tin motorul.

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #105 on: August 16, 2016, 14:55:14 PM »
Am luat de la Al Padrino varianta ranforsata-128 lei


Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #106 on: August 16, 2016, 15:56:37 PM »
Schimba in primul rand bieleta antirasturnare. Aceea are mai mult rolul de a limita miscarea fata-spate. Tampoanele mai mult pe sus-jos si stanga-dreapta tin motorul.

Poti sa-mi dai un cod pentru piesa respectiva? Multumesc cu anticipatie.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #107 on: August 16, 2016, 16:02:19 PM »
41040FE000 Cu placere.
 

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #108 on: September 07, 2016, 12:58:40 PM »
Up-date: 30.08.2016 schimbat ulei( Mobil1 Fuel Economy 0W-30) si filtru Subaru la 233.811 km. De atunci am mai facut intr-o mica excursie aproximativ 2000km si ma gandeam ca ma apropii de 50000 km de cand am refacut motorul si implicit distributia. Care este referinta data de producator 60K sau 90K la schimbul acesteia?

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #109 on: September 07, 2016, 19:40:16 PM »
in romania recomanda 60k in japonia 105k
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #110 on: September 23, 2016, 08:45:20 AM »
Pentru ca masina mergea din ce in ce mai ingatuit si incepuse sa consume peste medie, am fost la o diagnoza la SMT care mi-a dat vestea: fisele ; Binenteles ca nu le aveau pe stoc. Pret la Alpadrino-350 pe original si termen 5 zile lucratoare. Ce am in clipa asta pe masina sunt Tesla si au cca 75k.

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #111 on: October 21, 2016, 16:08:28 PM »
Am marcat niste praguri de la ultima postare: 53.000km de la rebuild-ul motorului si 70.000 de cand am luat-o in aprilie trecut. Am schimbat fisele de bujii si am facut revizia cu schimbul de ulei(Petronas Syntium 7000 0W-40 si filtrele(ulei-OEM si aer-Mahle).Sper sa nu fie placebo, dar dupa un drum Bucuresti-Pitesti-Brasov-Bucuresti, masina merge mult mai frumos, raspunde mai prompt la acceleratie, vibratiile s-au diminuat semnificativ iar autonomia(GPL strict) s-a imbunatatit cu cca 5%. Simt ca masina este ....electrica, sincer. Asta este feeling-ul ;D. Va prezint "ducesa" dupa un dush de toamna tarzie....













image sharing sites

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #112 on: October 21, 2016, 16:18:18 PM »
Frumooos! Deci chiar sunt fiabile sa inteleg? :D Vazusem unul la vanzare ca al meu, doar ca are si interior de piele cu peste 300.000km la bord.

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #113 on: October 21, 2016, 20:31:47 PM »
Daca mai sta vreo doi ani la mine, ii dau kilometrajul peste cap! ;D Mihai, de ce sticle aveai nevoie pentru masina ta? Intreb pentru ca eu am inlocuit farurile cu xenon cu unele halogen. Nu sunt ele cine stie ce, dar poti lua de pe ele plexiglasul .....retin ca spuneai ceva de unul "piscat".

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #114 on: October 21, 2016, 21:58:21 PM »
Da, sunt crapate ambele. Mai grav e cel de pe stanga. Se abureste si cu folie pusa pe el dupa ce vin de la spalatorie.
Din ce motiv ai trecut la halogen?

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #115 on: October 21, 2016, 22:18:52 PM »
Din motive de "buf' de la proprietarii anteriori, care au avut grija ca sa nu mai aiba nici o ureche intreaga.  Inlocuirea lor cu halogen a fost o solutie mai prietenoasa cu buzunarele mele din acea perioada. Maine ma uit sa vad in ce "hal" sunt sticlele si ti le donez daca sunt ok.

Okesz

  • 177
  • Outback 3.0 2006
Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #116 on: October 22, 2016, 14:55:08 PM »
Am marcat niste praguri de la ultima postare: 53.000km de la rebuild-ul motorului si 70.000 de cand am luat-o in aprilie trecut.
Felicitari man, esti tare, nu cred ca sunt multi in tara asta care au facut 70.000 km cu un Subaru in 1,5 ani.
Nici macar cu un diesel, daramite cu un 2.5 benzina mai batranel.

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #117 on: October 22, 2016, 17:31:17 PM »
Am marcat niste praguri de la ultima postare: 53.000km de la rebuild-ul motorului si 70.000 de cand am luat-o in aprilie trecut.
Felicitari man, esti tare, nu cred ca sunt multi in tara asta care au facut 70.000 km cu un Subaru in 1,5 ani.
Nici macar cu un diesel, daramite cu un 2.5 benzina mai batranel.

Tinand cont ca masina a stat cca 4 luni anul trecut pe dreapta-cat am cautat piese pentru rebuild,....pot sa spun ca sunt mult multumit. Este masina cu care ies in orice moment al anului(anotimp) si nu am teama ca nu ajung la destinatie, sau nu ma intorc acasa. 8)

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #118 on: January 05, 2017, 10:03:22 AM »
In ultima perioada am o problema cu actionarea schimbatorului de viteze, care este imprecisa....iar daca se intampla sa am nevoie de o retrogradare rapida.....atunci se blocheaza efectiv pana ma opresc efectiv din rulare ei reusesc sa sectez o treapta de viteza. Alteori necesita o forta de 2,3X mai mare decat uzual.  Culmea este ca nu face mereu asa. Aveti idee ce poate fi?

PTR

  • 570
Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #119 on: January 05, 2017, 13:04:36 PM »
 Pentru inceput trebuie sa te bagi sub masina sa verifici cuplajul dintre cautator cv si timonerie daca are joc in bucse sau in stift prindere. Cuplajul arata ca 35046AG000