Salut.
Am sa incep cu raspunsul pentru tine sherban, cu toate ca e mai mult o parere. Mecanicul cu care am vorbit de curatare mi-a zis ca nu este de efect cratarea si trebuie schimbat neaprat EGR, probabil prin faptul ca mi-a zis ca au venit aia sa il schimbe vroia sa ma fac sa cred ca neaparat asa TREBUIE, schimbat. Eu unul nu mai cred de mult in popi, politicieni si mecanici. Din pacate, si trebuie sa subliniez asta, sunt paralel cu toate 3. Ca sa zic asa mai colorat, stiu ca masina are volan, 3 pedale si un batz cu care amesteci in benzina, deci sunt obligat sa trec pe la mecanici. Cu ceilalti 2 nu am nici o treaba
Asa ca acum trebuie sa gasesc un mecanic sa imi curete EGR-ul, ca nu ma bag eu (nici nu stiu ce-i ala). Poate imi dati voi vre-un "hint".
Buuun ... sa vedem ce am rezolvat la service-ul curului ...
Le-am cerut verificare completa, mecanic si software, masina fiind cumparata SH am vrut sa stiu si eu ce-i cu ea. Au pus-o pe calculator si a iesit totul perfect. Pai, eu le-am zis ca nu merg senzorii de ploaie de exemplu ... la care tovarashu imi zice : pai si cum sa ii testam, ca noua nu ne-a iesit nimic in neregula ... pai zic eu, hai sa aruncam cu niste apa pe parbriz, bineinteles in ironie, gandindu-ma eu in sinea mea ca ala nu e atat de tembel sa inteleaga altfel ... la care el zice : ok, masina e in parcare, putin mai incolo ... WTF !?!? o las balta ... vad eu in alta parte cu senzorii astia.
Ma rog, continuam discutia, imi zice ca a schimbat filtrele si au facut un test de drum si merge perfect, dar e normal sa aiba putin lag ca turbosuflanta intra de la 3.000 de ture in sus, dar sa o testez si eu ca eu am mers cu ea si o cunosc. Ba "traitzi-ar familia", sa il parafrazez pe unul care imi tot cere bani la semafor, eu când zic ca are lag masina si te infigi in pedala de acceleratie degeaba ca nu pleaca de pe loc decat ca impinsa, nici nu ma gândeam la urme de cauciuc pe asfalt. Dar când treci de pe o masina cu 85 cai pe una cu 150 de cai si vez ca de fapt astia sunt magari si nici nu vor sa plece de pe loc, incepi sa iti pui intrebari. Bun, zic eu in final, lasa ca o testez si vad eu ... vad pe dracu ca tot asa face ... chiar parca mai rau ...
Bun, in final am dat 21 milioane, am schimbat ulei, filtre si o pereche de placute de frana pe fata (se pare ca erau consumate) si am primit masina care nu vrea sa plece de pe loc dar pune frana super misto. Sunt cel mai tare.
PS : filtru ala de sub capota, de deasupra, ce filtru este ? Ca asta nu a stiut sa imi zica, ba ca e de polen, ba ca e de aer, dar sa vada, ca nu a avut model din asta in service foarte multe ... whatever ... ma intereseaza ce fel de filtru este si daca se schimba si grila aia metalica, ca de radiator, pentru ca am deschis capota si am vazut ca e dar curatata, nu schimbata. Daca aflu ca trebuia sa fie schimbata, intru cu masina peste ei in birou si ii dau cu ea in cap.