FXT 2006
Subaru club Romania

FXT 2006

Forester

  • 3127
  • The other right!
Răspuns: FXT 2006
« Reply #180 on: July 13, 2015, 22:29:07 PM »
Mda, ciudate urmelea alea. Nu-mi dau seama ce trece pe acolo.
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

celalalt

Răspuns: FXT 2006
« Reply #181 on: July 13, 2015, 22:31:52 PM »
Sa nu fie de la servo directie.Nu mai stiu cum trec conductele.Dar oamenii aia din service ce au spus?

UXE

  • 1741
Răspuns: FXT 2006
« Reply #182 on: July 14, 2015, 06:48:52 AM »
Ieri am lasat-o, azi se uita la ea. Doar cel de la receptie a vazut-o. Nu a zis nimic pe moment.   Faza e ca nu am nici un bec aprins in bord.

Sunt curios de verdict.  Eu am mai varsat pe acolo lichid de parbriz.. poate e un amestec cu mizeria de pe acolo, insa e destul de uleios.   

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: FXT 2006
« Reply #183 on: July 14, 2015, 11:10:08 AM »
Pe acolo se completeaza cu ulei. La revizii mai toarna si pe langa daca e bidonul plin.

UXE

  • 1741
Răspuns: FXT 2006
« Reply #184 on: July 15, 2015, 11:02:32 AM »
Noutati:

Am luat-o ieri de la Coasta de Est unde mi-au rezolvat etrierul care se misca inversand culisele.  Acu e tapan.   Legat de antigel nu au putut sa imi dea un verdict sigur pentru ca cel care lucreaza pe subaru era in concediu.  Am cotizat 50 de lei.  Azi dimineata am dus-o la Neortic Motors si s-au uitat dupa scurgeri, insa m-au asigurat ca nu curge pe nicaieri.  Cei de la CDE imi completasera cu apa distilata pana la maxim.  Cam pana intr-un litru zic ei.  Am verificat azi nivelul si era la fel.   Nici pe la pompa nu curge, mi s-a spus.

La Neortic nu am platit nimic.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: FXT 2006
« Reply #185 on: July 15, 2015, 11:28:44 AM »
Bine ca e bine :) Cum zicea si andea, se mai duce. Nu e un sistem complet etans. Oricum e recomandat sa il schimbi la 3-4 ani, asa ca poti folosi antigelul mai tarziu. Doar depoziteaza-l cum trebuie pana la folosire.

UXE

  • 1741
Răspuns: FXT 2006
« Reply #186 on: July 15, 2015, 14:00:09 PM »
Eu m-am hotarat sa il schimb cam la 2 ani (incepand de anul asta),    ca si lichidul de ambreiaj, de frana , ulei cutie ,ulei diferential.    Uleiul de la motor si filtrele le voi schimba de 2 ori pe an (la inceputul si sfarsitul sezonului rece).  

La anul cred ca o sa ii fac si distributia + schimbarea garniturii de chiulasa (cred ca o sa merg pe mana celor de la Autokino).
Macar sa stau eu linistit ca am dat "Reset" la toate.

 E totusi un motor care nu mai e in tineretile lui si trebuie mai multa atentie.  Am zis ca mai bine sa previn decat sa tratez.  Sper sa ma mai tina 150k  km  ;D

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: FXT 2006
« Reply #187 on: July 15, 2015, 14:45:52 PM »
fa ce vrei :) dar garniturile de chiuloasa pe o masina stock eu nu le-as schimba "preventiv" ....

UXE

  • 1741
Răspuns: FXT 2006
« Reply #188 on: July 15, 2015, 14:55:13 PM »
pai si sa astept sa "scuipe"  ?

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: FXT 2006
« Reply #189 on: July 15, 2015, 14:56:46 PM »
exact, poate scuipa poate nu - pe masina stock ai toate sansele sa fie ok for ever, oricum nu este o chestie care pica brusc si dintr-o data si ramai in drum....

UXE

  • 1741
Răspuns: FXT 2006
« Reply #190 on: July 15, 2015, 15:07:46 PM »
Ok.  Bine de stiut.  Teoretic, ce este pus din fabrica este sfant.

UXE

  • 1741
Răspuns: FXT 2006
« Reply #191 on: July 16, 2015, 08:10:44 AM »
Mda.. mi s-a intarit volanul si s-au aprins martorii  de baterie , temp diff spate si parking brake.  E grav? :'(

celalalt

Răspuns: FXT 2006
« Reply #192 on: July 16, 2015, 08:19:01 AM »
Te duci si tu la un service?Ca nu ne functioneaza globul de cristal.Nu crezi ca le si atragi tot facandu ti atatea griji?

UXE

  • 1741
Răspuns: FXT 2006
« Reply #193 on: July 16, 2015, 08:23:22 AM »
Sunt, dar inca nu e deschis.  Ma gandeam ca v-ati mai lovit de problema asta.  Banuies  ca de asta exista forum, sa aflii pana sa ajungi la service.  Deja esti rautacios. Daca nu ai nimic util de spus, asa cum o faci de ceva posturi incoace,  te rog sa te abtii pe viitor.  


Mersi.

PS: am cautat pe forum, dar nu am gasit.  Pe net ziceau ceva de curea alternator.
« Last Edit: July 16, 2015, 08:25:21 AM by UXE »

UXE

  • 1741
Răspuns: FXT 2006
« Reply #194 on: July 16, 2015, 08:54:36 AM »
Urmeaza schimb kit de accesorii.  ;D

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: FXT 2006
« Reply #195 on: July 16, 2015, 09:26:11 AM »
...Deja esti rautacios. Daca nu ai nimic util de spus, asa cum o faci de ceva posturi incoace,  te rog sa te abtii pe viitor.  

Domnu' "celalalt", nu-l mai supara pe domnu' UXE, esti rautacios, zau asa. Sau te roade pizma?  ;D
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

UXE

  • 1741
Răspuns: FXT 2006
« Reply #196 on: July 16, 2015, 10:19:09 AM »
Eh.. las   asa sunt eu.. cand imi apare vreo urgenta incep si sun pe toata lumea, intreb pe forum  ca sa stiu cat de grav e. Ideea e ca maine plec cu ea la munte si sa stiu ce sa le zic oamenilor cu care merg..   plus ca pana ajungi la service ai o neliniste si iti trec tot felul de idei prin cap.  


Asta e.  Pe dupa amiaza au zis ca masina e gata, din pacate am gasit doar kit de accesorii aftermarket   INA+ GATES.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: FXT 2006
« Reply #197 on: July 16, 2015, 10:30:14 AM »
epiesa.ro aveau parca NTN si SNR (care sunt OEM). Asta acum niste luni de zile.

PS: Asa e celalalt. Ca o apa tonica :D :D :D putin mai intepator

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: FXT 2006
« Reply #198 on: July 16, 2015, 10:33:51 AM »
Cred ca in momentul cand se aprind becurile pe bord si toate cele, sunt slabe sansele ca diagnosticu' corect sa vina de pe forum. De aceea varianta "service" e cea mai sigura si, cred eu, si cea mai rapida.
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

UXE

  • 1741
Răspuns: FXT 2006
« Reply #199 on: July 16, 2015, 13:33:49 PM »
Pe de o parte sunt bucuros  ca a crapat  cureaua de servo si nu cealalta. Din cate am inteles daca se rupea cealalta aruncam motorul la gunoi.  Curelele erau Dayco si ceva ma face sa cred ca nu erau de origine.   

Am platit de 350 de lei cu tot cu manopera.  Curele Gates si rola INA.  Mi se pare cam putin..    Sper sa ma tina pana la anul cand o sa fac distributia.