Am fost și eu la ei, ca proaspăt Subarist, pentru verificarea post-achiziție și schimburile uzuale.
Daniel e OK, însă, cum zice și 2xGhe, nu poate să le facă el pe toate. Impresia generală nu a fost prea bună.
Au reieșit ca defecțiuni: bucșele de basculă, joc în casetă, scurgeri de ulei pe la capacele tacheților și a distribuției.
Am efectuat o parte din lucrările propuse în urma verificării (bucșele de basculă și, în loc de schimbarea tachetului împingător al casetei, i-am rugat să încerce strângerea acestuia), dar și altele (schimb antigel, lichid de frână, uleiul din ambele diferențiale, flush 4EAT cu 12 litri de ulei ATF).
Nu știu dacă s-a făcut test de frână/suspensie/diagnoză - nu am primit nicio foaie - au zis că e totul OK.
Am plecat de acolo cu niște afturi de sudură pe bascule, pentru fixarea bucșelor mari (pe motiv că găurile bucșelor erau ovalizate din lucrări anterioare, deși ai fi zis că e prima intervenție acolo) și cu pocnituri în mers, peste denivelări.
Întors, ridicat mașina pe elevator, îmi arătau că scutul e lovit și că atinge caseta acolo, i-am rugat totuși să verifice strângerea șuruburilor ("facem și asta, că tot aveți soluții la orice", "sunt strânse oricum la pistol"
), bineînțeles că cele care fixează bucșele mari au mai mers strânse aproape o tură până a "sărit" dinamometrica la 140 Nm...
Sunt destul de dezamăgit, pățeam chestiile astea la service-urile de cartier, nu mă așteptam și la reprezentanță. Am mers mai mult pentru Daniel, dar cât timp nu se implică mai mult în spatele ușilor, nu știu dacă revin.