@Sese
Nu ma îndoiesc ca voi faceți schimbul conform procedurii dar se mai întâmplă greșeli.
Nu mai rețin cât s-a introdus, trebuie sa caut factura.
Am verificat uleiul AT în decembrie și am scos 2L ca să scadă la nivel (pe joja) motor rece.
Apoi am citit procedura și am aflat ca trebuie sa fie cu motorul pornit.
Am introdus 1L înapoi în cutie prin tubul jojei pe unde, dealtfel, l-am scos.
Acum am la cald, motor mergând, uleiul peste maxim și am într-un pet încă 1L.
Dacă am ulei peste plin măsurat in condițiile corecte și încă 1L într-un recipient, înseamnă că a fost mai mult introdus în cutie mai mult decât s-a scos.
(exiata vre-o modalitate prin care sa crească nivelul de ulei AT?)
In plus, am observat bule de aer pe joja.
Face spuma?
O sa pun poze dar acum sunt ocupat.
L. E.
Am verificat factura
Apar 4L de ulei
Uite cum arata uleiul și nivelul.
Nu este o linie clar delimitata.
Cum pot ști dacă e ok? E cam peste mana sa fac un drum pana la BV pentru o verificare.