Sese, ce faci tu aici e un fel de "Dacă ai fi dealer pentru o zi?.." Tu stii mai bine ce si cum. Nu vei gasi raspunsul potrivit pentru ca fiecare are alt domeniu de activitate, iar cel care are acelasi business ca si tine ma indoiesc ca o sa iti puna pe tava formula lui de a atrage clienti.
Munca ta, banul tau, aduci ce vrei, ceri cat crezi, castigi cat poti. La urma urmei daca iesi pe profit sau pierdere nu o sa fie niciodata meritul sau vina noastra.
In final, rolul forumului este altul decat acela de a formula solutii de marketing. Ne cunoastam, ne imprietenim, ne cunoastem mai bine masinile si pasiunile, ne ajutam intre noi si castigam experienta.
De aici trebuie sa culegi doar ce iti este necesar si sa te folosesti de feedbackul dat de clientii tai pentru serviciile oferite. Cum iti faci ordine in casa, e treaba ta. Tu stai acolo, nu noi.
Ca altfel incep sa scriu si eu balarii si incep sa intreb lumea cum pot sa fac un plan de crestere a echipei de servicii IT in Romania in detrimentul echipei de IT la fel de competenta din India dar la 1/3 din cost. O sa aud 1.000 de teorii dar pana la urma tot curul meu zboara din firma daca nu ofer calitatea necesara cu bugetul alocat.
Craciun fericit! Ne auzim dupa revelion. Posibil sa raman fara Subaru fix la intalnirea aniversara de 6 ani si poate punem in practica ideea aia cu masina la testat 2-3 zile cat dureaza evenimentul nostru. Si uite asa trecem Autokino pe bannerul intalnirii si apare in poze ca partener oficial al intalnirii aniversare. Clienti noi nu iti garanteaza nimeni, dar prezenta inseamna existenta, care poate fi si in mintea consumatorului atunci cand va avea nevoie de ceva ce voi oferiti.