acuma referitor la drive test.
una e drive test la maximca sa vezi ce poate sa faca masina, alta e sa stai putin in ea, sa vezi cum te ȚprindeȚ sa mergi 2-3 km.
si ai dreptate , lanecunoscuti nu as da sa faca dt. dar pe amici sau prieteni i-as lasa sa stea in ea , sa vada cum e, eventual sa conduca putin pe linie dreapta fara sa sara de 3000 ture.
acuma referotor la dealer si la faptul ca nu are bani, ma rog, nu i se merita bla bla bla.
eceva de genul Ț nu vinde ca nu are si nu are ca nu vinde Ț cam asa ceva , intelegi tu ce am vrt sa spun
acuma referitor la dt la dealer , te uiti si tu putin cine vea sa se ure in ea, cat e de serios, eventual se face dt dupa aprobarea dosar de leasing , ma o protctie , o selectie de cleint. daca ai masina la dt nu esti obligat sa lasi pe tot jegosu si putzoiu sa se dea cu ea.
eu cand am luat M4 ...aceeasi poveste. nici vorba de masina de dt. dar dealerul a rugat un proprietar sa vina sa ma lase sa ma urc putin in ea. nu am condus, dar am fost pasager 500 metri. si am stat pe scaun, am vazut cum am prizele la volan, etc etc. pe scurt cum ma impac cu masina.
si a fpst suficient.
-noah, acuma dupa eperienta nasola cu fordu rs -ul nu stiu daca m-as mai baga la un wrxsti. dupa 6 luni nu am stiut cum sa ma mai scap de ford. l-am dat cu oricat numai sa il dau si si asa abia abia am scapt de el. nu cpnteaza pierdera de bani. pierderea cea mai mare a fost ca am tinut o masina la vanzare cu pret oferit de client la alegerea lui si nici macar asa nu a intrebat nimeni nimik. nici macar un telefon. pana la urma m-am scapt de ea. faceam deja alergie la modul in care stateam in ea si cum era ergonomizat bordul si comenzile.