Fiind constant atat cu declaratiile cat si cu ceea ce intreprind am pornit la drum, insotit de prietenul Laurentiu caruia ii multumesc si pe aceasta cale pentru tovarasie, in ceea ce urma sa fie un exemplu de sarguinta, profesionalism si atitudine.
La orele 07:30 am parasit garajul din fata casei si ne-am indreptat catre inzapezitul si totodata fascinantul Brasov iar la orele 09:45 deja savuram cafeluta in compania prietenilor de la AutoKino.
Intrarea in showroom ne-a prilejuit surpriza de a admira cele doua noi modele de XV cufundandu-ne intr-o stare de meditatie pasiva ce ne-a provocat intelectul sau mai bine zis ne-a starnit admiratia pentru calitatea finisajelor, a culorilor si a formelor indraznete.
Am sa postez cateva instantanee dar si comentarii la rubrica destinata acestui superb model de SUV compact (sper ca nu gresesc in terminologie).
Revenind la scopul vizitei facuta tehnicienilor Auto Kino am solicitat si totodata mi s-au indeplinit urmatoarele cerinte determinate de atingerea numarului de 56.214 Km:
1. Filtru ulei, aer si habitaclu, ulei de motor si ulei pentru cele doua diferentiale
2. Bucse bascula si bucse bara stabilizatoare intrucat mecanicii spuneau ca incepe sa se vada efortul la care au fost supuse dealungul celor peste 55.000 Km parcursi. Am solicitat inlocuirea intrucat nu imi asum riscul de a le schimba in momentul in care uzura se poate evidentia indubitabil in exploatarea vehiculului.
La fel am procedat si cu placutele de frana care, dupa spusele specialistilor ar mai fi rulat cca 10.000 Km.
S-au folosit doar repere pe care era inscriptionata sigla SUBARU.
3. Raspunzand atat recomandarilor venite din partea lui Wrangler cat si a specialistilor Auto Kino am fost de acord sa se inlocuiasca uleiul din cutia de viteze.
Citind postul lui Muttley ma asteptam sa gasesc pilitura adunata in jurul magnetului dispus in baia de ulei insa mare mi-a fost surprinderea sa constat ca acesta era aproape curat. In consecinta, CVT-ul pare a fi o tehnologie "curata" si pana acum fiabila.
In cutia de viteze au intrat aproape 8 litri de ulei din bidonul de mai jos:
Odata cu eliminarea uleiului a fost inlocuit si filtrul aflat in partea interioara a cutiei de viteze:
4. Umblandu-se la bucse era obligatorie si o "poza" pe rampa destinata geometriei unde s-au reglat unghiurile si alte cele care ma depasesc a le intelege si a le explica:
5. Rasplata deciziei ca revizia de 60.000 Km sa o efectuez la 56.000 Km mi-a facut-o Auto Kino protejandu-mi cu o pulbere de "aur" partile mecanice expuse proceselor tehnologice efectuate in service astfel incat multe dintre componentele XT-ului se asorteaza acum cu ghiulul, lantul de la gat, bratara de pe mana dreapta si cercelul din urechea stanga, toate faurite din acelasi material pretios...