Pentru drumurile pe care le-am abordat impreuna ori cu alti colegi subaristi iti marturisesc faptul ca NU se justifica instalarea unui troliu electric in partea frontala a masinii.
M-am sfatuit si cu alti amici care performeaza OFF-ROAD ca si hobby primar iar raspunsul a fost acelasi motivat cu o serie de argumente:
1. Forester/XV in varianta stock nu au veleitati off-road motiv pentru care nu se recomanda a fi zgariate prin paduri ori drumuri cu sleauri - aici mai am un argument propriu si anume masinile noastre sunt dedicate familiei nu sporturilor extreme si ne intristam daca ni se sparge bara ori vreun proiector ori daca indoim pragurile sau alte elemente de coroserie.
2. Montand sub bara din fata un troliu electric, care depaseste 45 Kg in varianta standard (12.000 lbs, reductor 400:1, frana dinamica si cablu de 35 m), vei modifica dramatic tinuta de drum a masinii si pierzi si la capitolul estetic daca nu alegi sa inlocuiesti bara cu una customizata (in timp ansamblul de remorcat rugineste, oxideaza, isi schimba culoarea, capata un aspect contrastant-depreciativ in relatia cu nobletea unui XV/Forester stock si gandit pentru sosea + inofensive incursiuni pe drumuri forestiere).
3. Mie mi s-a recomandat si am achizitionat un troliu manual cu forta de 3.850 Kg (colegul Wrangler este profesor in materie de tractari). Il transport in portbagaj si ma rog sa nu fiu nevoit a-l folosi...