M-ai umplut de respect cu cafeluta si multinationala.
Un ultim comentariu, sper sa nu supar pe nimeni.
Tuturora ne place sa gasim o masina cu un Service Plan complet si corect atunci cand cumparam o masina second hand. Apreciem in mod deosebit sa vedem stampile ale aceluiasi dealer autorizat, preferabil facute la timp.
Acest lucru nu este valabil atunci cand este vorba despre propriile noastre masini. Nu generalizez aici, nu toata lumea face la fel.
In schimb, dorim ca service-urile de aici sa livreze aceeasi calitate ca in Germania, Ungaria sau aiurea.
Sigur ca nu mergi cu masina in reprezentanta cu o masina veche sau cu multi km. Cred ca este bine sa mergi in perioada de garantie sau in primii 5 ani, perioada cand fabricantului ii mai pasa de masina pe care ti-a vandut-o.
Multi de pe forum stiu asta din experienta si mai ales gestioneaza cu cap bugete reduse de intretinere si reparatii. Este clar insa ca stiu ce au de facut la masinile lor. Bravo lor. Daca ne vor cere vreodata ajutorul, il vom acorda nemijlocit si gratuit, in masura in care va fi posibil, din pasiune pentru Subaru.
Heliotropus, daca asta a fost incercarea ta in subiectul asta, nu prea ti-a iesit omule!
By the way, toleranta de 1000 km este universal acceptata in intervalele de revizii la toti dealerii. N-a zis nimeni ca fix la 15000 trebuie sa fii in fata showroom-ului. Ai fi putut folosi rigoarea asta la altceva. La filtrul de ulei, spre exemplu.
Mihai, doar pentru mine sa nu muti discutia, nu mai am nici un comentariu de facut.