Forester 2.0 XT, MY2015
Subaru club Romania

Forester 2.0 XT, MY2015

Răspuns: Forester 2.0 XT, MY2015
« Reply #680 on: June 02, 2016, 14:33:39 PM »
........ ....... mi-au ruginit discurile... :o ;) :P

......... ........... am ajuns la 20.000 Km si am constatat ca nu am lipsa de ulei in urma celor 5.000 Km parcursi de la ultima revizie (cea de la 15.000 Km).

Ca atare sa inteleg ca nu exploatez cum trebuie masina sau beneficiez de un motor care nu consuma ulei?

Stai linistit,  asa face toate  ;D
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Forester 2.0 XT, MY2015
« Reply #681 on: June 02, 2016, 16:37:13 PM »
Asa or face da' ma ingrozesc cand citesc mesajele altor colegi care completeaza cu ulei la fiecare 1.000 Km parcursi iar la mine nivelul este acelasi la fiecare schimb de ulei.
Poate au ei alt stil de condus sau intre timp au evoluat tehnologiile.

Mi-e dor sa ma sui la volanul Forester-ului meu si sa ne bucuram de drumuri lungi si virajate dar asta am sa fac vineri si sambata, TOATA ZIUA!!!
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Răspuns: Forester 2.0 XT, MY2015
« Reply #682 on: June 02, 2016, 16:40:48 PM »
Asa or face da' ma ingrozesc cand citesc mesajele altor colegi care completeaza cu ulei la fiecare 1.000 Km parcursi iar la mine nivelul este acelasi la fiecare schimb de ulei.

De ce sa te ingrozesti tu ?  Ei ar trebui sa se ingrozeasca , nu tu !!!   :D
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Forester 2.0 XT, MY2015
« Reply #683 on: June 02, 2016, 21:20:31 PM »
Adi, eu cred ca unii dintre eruditii si pasionatii nostri colegi cam exagereaza in exploatarea masinilor lor dar asta sa ramana doar intre noi doi  ;)

Apropos, i-am intrebat pe japonezi cam cat merg ei cu motoarele turbo de 2 litri iar raspunsurile au fost la unison: cel putin 200.000 Km avand in vedere ca le folosesc in scopuri de transport domestic.

Tot ei spuneau ca motorul aspirat de 2 l sau superior este un motor foarte fiabil, mai precis nu necesita interventie inainte de 400.000 Km.

Sa fie colegii nostri mai putin norocosi sau japonezii au alt stil de condus si intretinere?
« Last Edit: June 03, 2016, 08:01:08 AM by Heliotropus »
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

moguai

  • 2814
Răspuns: Forester 2.0 XT, MY2015
« Reply #684 on: June 02, 2016, 21:25:24 PM »
Trebuia sa i intrebi despre 2.5 turbo-ej257 nu despre aspirate :D
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Forester 2.0 XT, MY2015
« Reply #685 on: June 02, 2016, 22:35:13 PM »
Trebuia sa i intrebi despre 2.5 turbo-ej257 nu despre aspirate :D

De luni incolo voi avea aceasta sansa asa ca te tin la curent cu raspunsurile lor.

Alte intrebari?
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Răspuns: Forester 2.0 XT, MY2015
« Reply #686 on: June 03, 2016, 08:12:18 AM »
Data de 28.05.2016 a trecut..... întreabă-i pe japanese când ajungi la Bv?Mihai deja are 2 roti ce scăpa aer, da' tu nu mai scapi!  ;D

Răspuns: Forester 2.0 XT, MY2015
« Reply #687 on: June 03, 2016, 17:07:20 PM »
Adi, eu cred ca unii dintre eruditii si pasionatii nostri colegi cam exagereaza in exploatarea masinilor lor dar asta sa ramana doar intre noi doi  ;)
Ok, nu mai spun la nimeni   ;D

Apropos, i-am intrebat pe japonezi cam cat merg ei cu motoarele turbo de 2 litri iar raspunsurile au fost la unison: cel putin 200.000 Km avand in vedere ca le folosesc in scopuri de transport domestic.
Tot ei spuneau ca motorul aspirat de 2 l sau superior este un motor foarte fiabil, mai precis nu necesita interventie inainte de 400.000 Km.
Sa fie colegii nostri mai putin norocosi sau japonezii au alt stil de condus si intretinere?
Eu de un secol spun  ca Subaru urile de pe aici merg peste 300.000 km fara reparatii  majore dar nimeni nu ma crede. Cred ca  nord americanii astia ie mai prosti. Isi repara masinile numai la serviceuri autorizate si nu isi deschid niciodata capota la motor. Poate numai ca sa isi bage lichid ptr spalat parbrizul . Si nici macar atata , uneori  asteapta la statiile de benzila sa le  umple  lucratorii de acolo , pentru ca ei nu stiu unde si cum.  Se intampla  destul de des ca sa isi bage cate  o blonda  (sau si cate un blond)   lichid de spalat parbrizul  in borcanul cu  lichid de  frana !!  :o  ;D  :D
« Last Edit: June 03, 2016, 19:50:59 PM by Adi-Canada »
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Forester 2.0 XT, MY2015
« Reply #688 on: June 20, 2016, 23:02:58 PM »
Si am revenit!

Draga noastra masina m-astepta, plina de praf si stropi de ploaie, in parcare iar primul drum a fost la piata din Otopeni ca sa-mi cumpar cirese romanesti, coapte si zemoase.

Pe drum, dupa cca 1 Km de rulaj mi s-a aprins un martor in bord care ma atentiona ca am rotile dezumflate... Am oprit la o vulcanizare pentru a solicita o verificare si cu ocazia aceasta am aflat, cu ingrijorare, ca nu am azot in pneuri ci aer atmosferic intrucat capacelele de la ventile sunt negre si nu verzi (!).

Sincer, habar nu aveam ca azotul din pneuri are corespondent culoarea verde la capacelele ventilelor da' omul cat traieste-nvata.

Am ajuns acasa si am cautat factura de inlocuire a pneurilor de iarna cu vara, manopera etc. Nu se specifica nimic de azot iar acest lucru ma pune pe ganduri. Maine, caut o vulcanizare pe langa Piata Presei si ii rog sa imi inlocuiasca aerul cu azot si sa si specifice operatiunea in factura (pentru posteritate).

Dupa ce am savurat din plin ciresele am decis, impreuna cu Elena, sa-i facem o placuta surpriza masinii noastre asa ca ne-am napustit cu perii si lavete din microfibra pe tapiterie. Am folosit mai intai produse de curatat tapiteria din piele si apoi emulsii pentru hidratare si protectie, ambele produse de FENICE.

Este prima data cand facem aceasta operatie in fata casei, de obicei ducem masinile la spalatorii sau centre care ofera servicii. Nu pot spune ca este o operatie dificila ci doar migaloasa si responsabila intrucat trebuiesc respectati pasii indicati de catre producatorul de cosmetice auto.

In concluzie, maine ma voi aseza intr-un confortabil scaun hidratat pana la un service de roti care imi va umple pneurile cu azot.

Are cineva, ceva de comentat cu privire la azot? E de bine, e marketing, e de rau la Forester?
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

moguai

  • 2814
Răspuns: Forester 2.0 XT, MY2015
« Reply #689 on: June 20, 2016, 23:08:36 PM »
Lasa prostiile cu azotul, pierdere de timp.
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Muttley

  • 5177
Răspuns: Forester 2.0 XT, MY2015
« Reply #690 on: June 20, 2016, 23:22:14 PM »
La tine ar merge heliu.
WRX SW 2002

Răspuns: Forester 2.0 XT, MY2015
« Reply #691 on: June 20, 2016, 23:25:20 PM »
O prostie azotul.  E necesar doar daca participi la formula 1.
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Forester 2.0 XT, MY2015
« Reply #692 on: June 20, 2016, 23:26:32 PM »
La tine ar merge heliu.

 :D :D :D

Desi imi, mai bine zis NE, lipseste Celalalt observ acelasi umor spontan si binevenit in persoana lui Muttley  :P
« Last Edit: June 20, 2016, 23:28:47 PM by Heliotropus »
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

sco

  • 736
Răspuns: Forester 2.0 XT, MY2015
« Reply #693 on: June 21, 2016, 09:16:17 AM »
Aerul atmosferic are 78% azot din fabrica... asa ca nu cred ca e mare chestie...

Răspuns:
« Reply #694 on: June 21, 2016, 11:37:08 AM »
Azotul în roti ajuta foarte mult la temperaturile astea....nu e afectat si nu creste presiunea în roti.iarna la fel, nu scade la temperaturi joase.pe lângă asta molecula e nițel mai mare si la pori în roata nu iese așa ușor.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Forester 2.0 XT, MY2015
« Reply #695 on: June 21, 2016, 11:53:36 AM »
Azotul este excelent pentru cei care il vand. Pentru clienti are efect 0.

Moleculele nu sunt cartofi iar cauciucul anvelopelor are grosimi de ordinul milimetrilor.
Daca aerul atmosferic ar trece prin cauciuc nu ar mai exista garnituri facute din acest material, toate s-ar turna din kriptonit*.

Mai exista inca un efect stiintific dovedit. Se numeste efectul razelor de luna asupra galosilor de guma. Azotul si razele de luna actioneaza in mod similar asupra anvelopelor si a galosilor.

*Material cu puteri supranaturale folosit de Superman.



(a venit sezonul concediilor si trebuie sa ne si distram)
« Last Edit: June 21, 2016, 11:55:46 AM by Wrangler »
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Răspuns: Forester 2.0 XT, MY2015
« Reply #696 on: June 21, 2016, 13:46:09 PM »
Fă test.....o roată cu azot una cu aer....mergi minim 20-30 km pe căldurile astea si ai sa observi că roata cu azot și-a păstrat presiunea, în timp ce aia cu aer are presiune mai mare decât cea băgată inițial....
Eu susțin "azotul" desi am aer în roti  ;D

moguai

  • 2814
Răspuns: Forester 2.0 XT, MY2015
« Reply #697 on: June 21, 2016, 13:47:59 PM »
ca sa aiba sens azotul in roti, trebuie sa scoti tot aerul, absolut tot aerul si sa bagi 100% azot. e imposibil...
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: Forester 2.0 XT, MY2015
« Reply #698 on: June 21, 2016, 13:59:32 PM »
True story  ;)

Răspuns: Forester 2.0 XT, MY2015
« Reply #699 on: June 21, 2016, 15:37:41 PM »
De la mine adunate,  si iarasi la lume date . Va impartasesc din vastele mele experiente   ;D :  eu tin masina in garaj la temperatura constanta   iarna/vara de +20 Gr. C.  Iarna o scot afara unde sant -40 Gr.C.   Deci o diferenta de 60  Gr. C.   Nu se simte nici o schimbare in presiune, stabilitate  sau alte caracteristici  ale masini  .Absolut niciuna.  De aceea zic ca azotul poate ca este important la masinine de F1  unde fiecare milisecunda conteaza. In rest este poveste si legenda urbana buna doar pentru cei care vand  azotul.  >:(
.....................  parerea mea !   :-X
« Last Edit: June 21, 2016, 16:08:14 PM by Adi-Canada »
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !