Si am revenit!
Draga noastra masina m-astepta, plina de praf si stropi de ploaie, in parcare iar primul drum a fost la piata din Otopeni ca sa-mi cumpar cirese romanesti, coapte si zemoase.
Pe drum, dupa cca 1 Km de rulaj mi s-a aprins un martor in bord care ma atentiona ca am rotile dezumflate... Am oprit la o vulcanizare pentru a solicita o verificare si cu ocazia aceasta am aflat, cu ingrijorare, ca nu am azot in pneuri ci aer atmosferic intrucat capacelele de la ventile sunt negre si nu verzi (!).
Sincer, habar nu aveam ca azotul din pneuri are corespondent culoarea verde la capacelele ventilelor da' omul cat traieste-nvata.
Am ajuns acasa si am cautat factura de inlocuire a pneurilor de iarna cu vara, manopera etc. Nu se specifica nimic de azot iar acest lucru ma pune pe ganduri. Maine, caut o vulcanizare pe langa Piata Presei si ii rog sa imi inlocuiasca aerul cu azot si sa si specifice operatiunea in factura (pentru posteritate).
Dupa ce am savurat din plin ciresele am decis, impreuna cu Elena, sa-i facem o placuta surpriza masinii noastre asa ca ne-am napustit cu perii si lavete din microfibra pe tapiterie. Am folosit mai intai produse de curatat tapiteria din piele si apoi emulsii pentru hidratare si protectie, ambele produse de FENICE.
Este prima data cand facem aceasta operatie in fata casei, de obicei ducem masinile la spalatorii sau centre care ofera servicii. Nu pot spune ca este o operatie dificila ci doar migaloasa si responsabila intrucat trebuiesc respectati pasii indicati de catre producatorul de cosmetice auto.
In concluzie, maine ma voi aseza intr-un confortabil scaun hidratat pana la un service de roti care imi va umple pneurile cu azot.
Are cineva, ceva de comentat cu privire la azot? E de bine, e marketing, e de rau la Forester?