Filosofie de șosea și mult racing...
Subaru club Romania

Filosofie de șosea și mult racing...

adinegru

  • 1460
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Filosofie de șosea și mult racing...
« on: August 09, 2015, 11:48:43 AM »
Mã gândeam la o chestie. Ieri am fãcut un drum scurt (50KM) pânã la bunica la țarã. DN1, drum întins. În spatele meu, un Benz negru, aproape cã i-au ieșit ochii din cap ținându-se dupã mine. Omul a ținut morțiș sã mã depãșeascã, a fãcut-o unde a putut și apoi a vrut sã ne întrecem. M-a șicanat un pic, i-a dat pedalã, m-a așteptat, a rãmas pe banda opusã ca sã nu pot depãși și eu. La un moment dat l-am dezamãgit fãcând dreapta.

Am mai scris și pe topicul de prezentare a mașinii, la fiecare drum pãțesc de cel puțin câteva ori ca oameni cu mașini diferite sã mã depãșeascã și apoi sã realizeze cã eu aveam alt ritm de mers și eu acum trebuie sã îi depãșesc ca sã îmi pãstrez ritmul.

Nu îmi plac cursele pe șosea. Mi se par periculoase și inutile. Dacã mergem amândoi la nevastã-mea, da, avem motive sã ne întrecem, dar altfel... Nu mã uit la Formula 1 sau la Fast and Furios. Doar conduc.


celalalt

Rãspuns: Filosofie de șosea și mult racing...
« Reply #1 on: August 09, 2015, 12:03:19 PM »
Am si eu o teorie despre d astia.Dar simplificat s ar putea spune ca s autisti.Soseaua e numai a lor iar restul sunt acolo sa le incurce lor drumul de a aiurea.

Rãspuns: Filosofie de șosea și mult racing...
« Reply #2 on: August 09, 2015, 21:02:16 PM »
Off topic: Stergatorul de pe partea soferului este montat incorect, spoiler-ul trebuie sa fie in partea de jos a parbrizului.  ;)
On topic: Sunt pline soselele patriei de soferi ce au masini diesel in dotare in jurul a 170cp care se cred in NFS si care habar nu au sa conduca pe drumuri virajate. Am intalnit o gramada de "putzoi" care in linie dreapta ii dau 150-170 iar cand vine virajul frana pana la 60. Cred ca nu are rost sa iti bati capul, ii depasesti cu prima ocazie ivita si aia e, pe viraje nu prea au cum sa se tina dupa AWD.
Legacy 3.0R

celalalt

Rãspuns: Filosofie de șosea și mult racing...
« Reply #3 on: August 09, 2015, 21:54:02 PM »
Dap.Corect despre stergator.Amplificatorul trebuie sa fie pe partea cealalta.Bun ochi...

adinegru

  • 1460
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Rãspuns: Filosofie de șosea și mult racing...
« Reply #4 on: August 09, 2015, 22:13:19 PM »
Cosmin, nu e de drumuri virajate sau orice, e de "de ce naiba sã mã intreb eu cu boul ãsta". Vãd cã merge mai tare? Îl las, cã nu mergem amândoi la nevastã-sa. Vreau sã merg mai tare? Lasã-mã, pana mea, poate îmi arde casã, poate îmi fatã nevasta, naiba știe.

Stilul ãsta competitiv de a conduce ar avea loc în alte situații, la serviciu, la idei, la orice altceva.

Rãspuns: Filosofie de șosea și mult racing...
« Reply #5 on: August 09, 2015, 23:30:03 PM »
Un GTD condus cum trebuie poate pune in dificultate un XT, mai ales pe drumuri virajate, daca tot s'a adus vorba de diesel'uri de puterea aia.
In rest, nu numai la noi gasesti d'astia care te incurca, dar au impresia ca tu ii incurci pe ei...

ipman

  • 137
Rãspuns: Filosofie de șosea și mult racing...
« Reply #6 on: August 10, 2015, 09:41:05 AM »
Sunt obisnuit ca atunci cand pe strada sunt doar eu si alta masina, sa-mi taie fata. Pentru ca asa le munceste lor unicul neuron.
Sau cind accelerez tare pana la 50-60 ma trezesc cu cate vreun berbec din spate care ma depaseste cu 100+ in oras ca are impresia ca l-am provocat.
Nu mai zic, pe curbele dintre Timisul de Jos si Predeal eu mai rar pun frana si le iau sportiv. Asta pana mi se infunda in vreunul care le ia cu 30 dupa ce m-a depasit furios cu viteza mare inainte.
Chiar si ieri la intrarea pe A2 un Golf diesel avea impresia ca il provoc, dar eu nu stiam cum sa scap mai repede de el pentru ca mergea pe toate benzile aiurea.

Noi sa fim sanatosi ...

Rãspuns: Filosofie de șosea și mult racing...
« Reply #7 on: August 10, 2015, 09:58:25 AM »
ieri dupamasa s-a condus foarte ciudat pe autostrada...si la intrarea in Bucuresti era un carambol de 10 masini la iesirea spre centura...
Forester my09 4Q

ipman

  • 137
Rãspuns: Filosofie de șosea și mult racing...
« Reply #8 on: August 10, 2015, 10:03:49 AM »
Autostrada aia e un fel de Twilight Zone. Se conduce pe principiul "daca vreau sa scap ma feresc de toti".
Frane din senin pe drum liber, condus pe ambele benzi, toate minunile se intampla acolo. Ma feresc cat pot de orele de varf.

Rãspuns: Filosofie de șosea și mult racing...
« Reply #9 on: August 10, 2015, 10:08:38 AM »
Ieri pe drumul de la Sighisoara pana la Brasov (un drum foarte pitoresc si plin de viraje indraznete) s-a condus dezastruos, cu frane din senin in linie dreapta, depasiri in zone cu vizibilitate redusa ca mai apoi sa franeze violent toata coloana pentru a avea loc nebunul incostient cu tdiu ce fumega de nu mai vezi nimic. Ce sa mai, a fost un drum foarte obositor, as fi linsat vreo 2-3 zmei din astia.
Legacy 3.0R

Rãspuns: Filosofie de șosea și mult racing...
« Reply #10 on: August 10, 2015, 10:44:27 AM »
inseamna ca si tu ti-ai dori uneori sa fii sofer pe o betoniera...plina...eu stiu ca am ganduri din astea cateodata cand vad smecherii din trafic
Forester my09 4Q

celalalt

Rãspuns: Filosofie de șosea și mult racing...
« Reply #11 on: August 10, 2015, 11:48:48 AM »
Eu as aplica pentru o turela de tanca cu munitie de razboi.Am fost si eu ieri pe A2.Si am o dilema sau doua sau trei.De ce nu se introduce limita minima obligatorie pe autostrada.De ce astia care se grabesc cred ca doar ei se grabesc.Cine plm a inventat flash-urile?Cine plm era al cu Lexusul care depasea si pe dreapta si stanga si la fetesti s-a oprit sa plateasca cash podul?Unde plm e politia aia care ne ia cu 10km in plus cu radarul?Si ar mai fi...dar tot nu civilizam pe nimeni.

adinegru

  • 1460
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Rãspuns: Filosofie de șosea și mult racing...
« Reply #12 on: August 10, 2015, 14:54:07 PM »
Si am o dilema sau doua sau trei.De ce nu se introduce limita minima obligatorie pe autostrada.
Nu vrei sã știi cât e limita minimã. Serios ca nu vrei sã știi.








E 50.

celalalt

Rãspuns: Filosofie de șosea și mult racing...
« Reply #13 on: August 10, 2015, 16:23:01 PM »
Pfffffffff....minim 90 ar trebui sa fie.Pt ca aia care merg cu 50-70 sunt la fel de periculosi ca aia cu 200

Rãspuns: Filosofie de șosea și mult racing...
« Reply #14 on: August 10, 2015, 19:32:33 PM »
Si eu m-am gandit la faza cu 50, deci serios... ce vehicule au dreptul sa mearga pe autostrada si au viteza constructiva mai mica de 90km/h. Legislatia asta cu 50 minim pe autostrada e din 1900 si umpic :/
Because Subaru, thats why.

Rãspuns: Filosofie de șosea și mult racing...
« Reply #15 on: August 10, 2015, 20:04:06 PM »
Ca si comparatie , aici viteza minima pe autostrada e  60  km/h.
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

andea79

  • *
  • 4067
Rãspuns: Filosofie de șosea și mult racing...
« Reply #16 on: August 10, 2015, 22:05:23 PM »
hmmm, eu zic ca filosofia de start e un pic gresita :)
principiul meu este: eu stresez pe altii nu altii pe mine :)

celalalt

Rãspuns: Filosofie de șosea și mult racing...
« Reply #17 on: August 10, 2015, 22:19:16 PM »
Te banuiam om serios.

andea79

  • *
  • 4067
Rãspuns: Filosofie de șosea și mult racing...
« Reply #18 on: August 10, 2015, 22:44:09 PM »
dar sunt :)

adinegru

  • 1460
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Rãspuns: Filosofie de șosea și mult racing...
« Reply #19 on: August 10, 2015, 23:21:41 PM »
Și eu mai râd de BMWuri care se țin dupã mine prin curbe, dar de obicei îmi vãd de ale mele.