Am verificat astazi, nivelul lichidului in radiator este maxim si la minim in vasul de expansiune. Ce mi-a atras atentia e ca in radiator antigelul e foarte dens, au picurat de pe buson cativa stropi pe radiator si a trebuit sa insist ca sa-l curat, ca si cum ar fi fost ulei. O sa-i fac o verificare a densitatii pentru ca abia acum imi dau seama ca din septembrie anul trecut de cand l-am schimbat nu a mai fost cazul sa ma grabesc la asa temperaturi, in jur de 30 de grade,
Ieri seara i-am facut o verificare atenta la articulatii si frane si mai mult ca sigur zgomotul vine de la etrierul stanga fata, se pare ca are un joc de la culise si are in acelasi timp si un zgomot cand il misti cu putere. In rest, sta bine, par un pic muiate bucsile mari de la bascule si bieletele antiruliu plus tampoanele motor care arata destul de rau. Le voi inlocui la urmatoarea revizie, la180000km.
In concluzie, o masina care ,,s-a tinut,, foarte bine tinand cont ca la 13 ani si 175000km are aproape totul original inclusiv discurile de frana, mai putin ambreiajul, un selenoid AVCS si cutia pe care am stricat-o din vina mea.