Citindu-ti postul tau imi dau seama ca esti cel mai tipicar detinator de Subaru si nu in ultimul rand tu nu repari ci restaurezi dupa principii stiintifice, tehnice si artistice.
Am certitudinea ca proiectul tau va deveni un bastion al stiintei cunoasterii senzoriale intrucat se pare ca niciun ansamblu al masinii tale nu scapa "neatins" de cunoasterea pura prin contrastul dintre scopul esteticii ai al logicii in care prima urmareste frumosul, iar a doua adevaratul scop al mecanicii.
"Galeata Albastra" este un exemplu de metamorfoza in care tehnologia trecutului prinde viata sub o noua forma de exprimare a continutului plastic dar fara a afecta scopul intrinsec al gandirii primordiale nipone.
Sincer, mi-ar placea sa vad astfel de proiecte si in cazul lui Muttley si Pfaizzer, ca sa-i citez doar pe cei care isi consuma partea artistica in redefinirea propriului automobil, insa cred ca trebuie sa-i bagi in sedinta si sa le impui regulile tale plastice intrucat se pare ca tineretea celor doi inca nu ii ajuta sa aleaga frumusetea de ansamblu ci doar avantajul tehnicii (amundoi fiind ingineri mai mult sau mai putin implicatii in industria auto).
FELICITARI si asteptam rezultatul muncii estetico-creative!!!