Tot la capitolul roti pot sa subliniez faptul ca am pastrat capacele de la jantele de Subaru, iar piulitele care fixeaza janta sunt tot din gama RACING, fiind foarte usoare din aliaj de Aluminiu.
Aliaj de aluminiu forjat de aplicatii aeronautice.
Roata in sine este important sa creeze un amsamblu usor al trenului de rulare, fiind cea mai grea piesa in miscare de rotatie.
Avand o masa redusa avantajele sunt multiple, atat pentru suspensie cat si pentru dinamica automobilului.
Jantele pe care le folosesc sunt un tip de jante de competitie, pentru circuit, avand rezistenta adecvata acestui tip de traseu si raspunzand cerintelor pentru aceste trasee.
Jantele se proiecteaza diferit si in functie de tipul de utilizare, de explu la o janta de rally rezistenta mecanica este pe primul loc, deoarece este supusa unor regimuri fantastice. Insa o janta de rally nu e adevata pentru circuit, odata pentru ca are masa mare si a doua pt ca nu lucreaza elastic suficient de bine pentru a mentine contactul cat mai mult cu asfaltu.
P1 QF Racing sunt jante care se integreaza in sistemul de suspentie alaturi de anvelope.
Foarte putina lume intra in aceste detalii cand discuta despre jante auto, dar cand intri pe drumul performantei merita sa te apleci asupra amanuntelor, macar cate cunosti, cate poti sa prevezi ...