SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
Subaru club Romania

SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #20 on: January 16, 2011, 10:16:43 AM »
Chiar acum doua zile eram pe la masina sa vad ce se lucreaza la ea.
Pare simplu dar trebuiesc relocate cateva piese din considerente de spatiu si temperatura.
Cert este ca e pe maini bune.
Reteritor la masinuta ta ... cred ca poti sa ne faci o vizita cu ea sa vedem ce se poate face, inta trebuie sa sti ca un proiect serios la un astfel de model implica costuri consistente.

Cristi

  • 190
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #21 on: July 18, 2011, 21:32:09 PM »
Foarte frumoasa masina....si rapida:D
km fara incidente.
Sper sa pot da si eu o fuga anul acesta pana la tine pentru o resoftare la un forester 2,5xt din 2009.
Numai bine!
Subaru Forester 2,5xt

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #22 on: July 19, 2011, 18:31:35 PM »
Esti binevenit, rugamintea este sa ne auzim inainte la un telefon sa facem o programare chiar daca e vorba doar de o discutie.

Cristi

  • 190
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #23 on: July 20, 2011, 19:53:53 PM »
Desigur Sebastian, am sa te anunt eu cu ceva timp inainte cand am sa pot.
Mersi.
« Last Edit: July 20, 2011, 19:56:55 PM by Cristi »
Subaru Forester 2,5xt

type_ra_555

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #24 on: July 23, 2011, 16:59:17 PM »
aici de ce nu prezinti noile achizitii pt masina? daca nu sunt indiscret ce shot vei folosi?

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #25 on: August 09, 2011, 07:11:09 AM »
Pot sa va spun ca masina este in lucru si ca situatia este destul de avansata.
Turbina, admisia, evacuarea, N2O-ul, regulatorul de benzina sunt deja pe pozitie la locul lor.

Pentru N20 am folosit varianta de 75, iar acum doresc sa o folosesc pe cea de 100. Sigur ca pentru o mai buna gestiune comanda de la injectia de apa si de la N2O vor fi facute electronic, vor fi gestionate altfel.
Acum se lucreaza la partea de epurare a gazelor din carterul inferior:


O parte din senzori vor fi schimbati si deja sunt sositi si suporturile lor sunt pe pozitie:


In scurt timp se v-a intra la instaltia electrica pt montarea noului ECU -stand alone.

Dupa ce masina v-a avea rodajul facut si primele setari vor interveni cateva modificari pe sistemul e evacuare si pe cel de aleimentare ulterior si admisia are sa sufere modificari.
Toate aceste modificari sunt necesare, obligatorii pentru puteri foarte mari.


Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #26 on: November 01, 2011, 18:40:01 PM »
Masina este deja functionala, astazi a iesit prima data pe strada autopropulsata, dupa un lung timp de hibernare.
Asta nu insemna ca este si gata, mai sunt de pus la punct multe aspecte, plus ca pana la putere are sa mai treaca prin cateva faze intermediare, prerodaj, rodaj, post rodaj, putere.


George

  • 757
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #27 on: November 01, 2011, 21:26:21 PM »
bafta si munca cat mai usoara !

tar0M

  • 934
  • Impreza WRX 2008
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #28 on: November 01, 2011, 21:26:45 PM »
Ma uit si nu inteleg nimic ;D Bravo nice

George

  • 757
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #29 on: November 01, 2011, 21:28:11 PM »
e un subaru ! e ok !
nici altii nu o sa inteleaga mare lucru cand va fi gata masina , zic eu :P

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #30 on: November 01, 2011, 21:29:35 PM »
Nu este nimic foarte complicat doar ca e spatiul destul de restrans.
Daca ai timp vi odata pe la noi cand aducem masina si-ti explic ce nu se intelege.

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #31 on: November 02, 2011, 17:15:13 PM »
Rodajul a continuar, in plus a rulat si pe strada.
Acum e curata pe afara, nu am mai suportat sa o vad murdara si-mi era frica ca mi-o vaneaza agricultorii pentru cine stie ce recolte,era praful pe ea de un deget... acum e mai bine.





naiman

  • 307
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #32 on: November 02, 2011, 17:17:43 PM »
nice, am asteptat ceva timp sa iasa masina dar va fi ceva deosebit
astept sa vad o cronometrare sau un dyno dupa rodaj ;)

spor la treaba

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #33 on: November 02, 2011, 19:16:42 PM »
Sper sa fie si pe gustul altora.
De munca mai e destul, important este ca merge bine pentru faza actuala, chiar putin mai bine decat ma asteptam.
Nu am vrut sa fac un cazan care sa scoata un timp bun, Subaru imi place ca masina, felul in care sta pe curbe este impresionat si va spun asta de la bordul unui EVO X de strada.


George

  • 757
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #34 on: November 02, 2011, 21:40:19 PM »
frumos ;D

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #35 on: November 02, 2011, 22:30:02 PM »
Bravo dom'le ! E o aparitie subaru ce sa mai..
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

draculasti

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #36 on: November 04, 2011, 03:48:20 AM »
Sebastian,sa stii ca si de aici de la distanta la care sunt eu "bestia"arata super bine!! Ma da ce model de eleron ai pe suby?custom made sau..

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #37 on: November 04, 2011, 06:16:31 AM »
Nu este un eleron custom, este un eleron produs de Zero/Sports in Japonia din fibra de sticla.
Este un eleron care acreeaza apasarea dorita si tine masina pe traiectrorie ca intr-un tunel fiind singurul studiat la ra cumparari la viteze de pana la 300km/h. Masina a functnat in mod frecvent cu viteze peste 300km/h iar eleronul si-a facut treaba impreuna cu restul de piese de pe masina.
http://www.zerosports-america.com/store/catalog/product_info.php?cPath=64_65_66_67&products_id=42&osCsid=t7hjkt89i9mao9bif8411ajo76
Traducerea americanilor pe site este mult mai sumara decat adevarata lui poveste, insa oamenii se ocupa de comert restul fiind de o mai mica importanta.

Electronica folosita acum este un ECU de tip stand alone care se monteaza in locul celui original.
Folosesc marca ViPec, pe care noi o importam, montam si setam nefiind la primul ecu de acest gen.
Este un ECU plug in il inlocuieste pe cel original chiar in carcasa de fabrica.

Dupa cum se vede are cablul de comunicare chiar legat pe el.


« Last Edit: November 04, 2011, 06:33:43 AM by sebastian »

draculasti

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #38 on: November 05, 2011, 03:01:27 AM »
Salut! Super tare site-ul care mi l-ai trimis.Auzisem de ei dar nu ma tentat sa ma uit,consideram ca sunt "de duzina",dar m-am uitat acum mai bine si chiar sunt "race develop-eri"...iar la ce "chinuri"supui tu suby-ul...chiar e nevoie de asa ceva ++1 ;)

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #39 on: November 05, 2011, 19:08:52 PM »
Am lucrat cu ei in mod constant dar pot sa-ti spun ca au limitele lor.
Piesele cumparate au fost de foarte buna calitate insa la capitolul soft am avut o mare deceptie.
Desi acum nu arata pe site ei faceau si modificari de soft direct in ECU.
Cand am cumparat masina asta nu aveam experienta in acest model si nici in tuning la nevelul la care lucram astazi, era doar o etapa evolutiva mult inapoiata.
Eram disperat sa-mi fac o masina rapida, in ce privea mecanica experienta mea m-a ajutat, dar in ce priveste electronica eram un afon. Nici astazi partea de electronica nu o fac eu, partenerul meu se ocupa frumos de asta, discutile noastre fiind in zona de functonare a motorului si nicidecum in zona de comanda unde nu intervin, nu-mi dau cu parerea decat in cazuri extrem de rare.
Am hotarat sa modifica softul cu Zero/Sports, zis si facut. Le-am trimis ECU, le-am spus ce vreau, ce modificari am si ei mi-au trimis un soft ... in care ulterior ne-am uitat. Nu era nimic gresit, avea doar rescalare de admisie, era bine facut dar pozitia axelor era ca de serie, benzina era lafel, presiunea era lafel, avansul era lafel. Pentru asta am platit atunci 2000USD + transport.
As spune ca a fost o tzeapa si oricat de tare este firma sa fiti atenti la ce cumparati.
Atunci am evitat Prodrive crezand ca voi primi mai mult din Japonia... dar nu a fost ce trebuia desi este important de stiut ca nu mi-a facut rau motorului. Am vazut softuri pe diverse masini dar in special pe Subaru, softuri semnate de case mari care nu erau bune pentru pilot si nici pentru masina. Cel mai bun soft generic vandut a fost cel oferit de Prodrive, dar nici el nu poate fi maxim fara a avea masina pe stand. Aceste masini au nevoie de soft personalizat si chiar din fabrica variantele difera si chiar daca au acreeasi varianta se pot intalni cu unele valori diferite.

Istoria in setarii este lunga si anevoioasa pe parcursul timpului si a etapelor de tuning trecute pas cu pas.
Daca sunteti interesati am sa o povestesc desi nu sunt un narator de soi.