Ieri am fost putin la plimbare pana pe la RAR.
Stiind ca Subaru este un subiect sensibil cand e vorba de ITP am ales sa merg direct in gura lupului.
M-am programat acolo pentru autenticitate si pentru ITP.
Am incercat pe cat posibil sa fiu in regula cu masina si cu tot ce tine de ea.
Cu exceptia faptului ca nu are o setare de putere ci mai degraba un valet mode, este totul in regula.
Ca sa fie silentioasa i-am pus si silecerul original Kakimoto.
Desi programarea era facuta pentru o anumita ora intrarea s-a decalat din motive de ... stat la coada s-a intarziat cu cca 30min, dar asta nu e asa de grav.
Contrar tuturor asteptarilor cand un inginer a vazut masina nu s-a luat cu mainile de cap ba chiar s-a comportant asa cum simt eu ca trebuie, politicos, elegant si putin curios.
E normal sa fie curios doar e inginer auto si ...
I-am explicat cum sa utilizeze ambreiajul care e doar sensibil dar il poate conduce si un copil se apasa usor lin doar ca atunci cand cupleaza nu e cale de intor la cele doua discuri care sunt proiectate sa reziste la 1400Nm. A luat masina a intrat cu ea in hala, a trecut pe rand prin aparatele lor cu lampi camere..., iar in cca 15-20 minute timp in care am fost invitat de un alt inginer la un ceai la biroului masina a fost scoasa din hala. Totul a fost bine si usor usor intram in legalitate, ITP, asigurare, numere... ca prea a stat ascunsa de ochii lumii atata timp de unii mai slabi de inger au inceput sa o confunde cu Elodia.
Aici sunt si doua imagini cu ea in hala de inspectie din sediul RAR Voluntari
Ma gandeam sa mai fac poze dar cat m-am gandit si fiind si invitat am renuntat la restul de poze.
Oarecum aveam emotii pentru ca la noxe Subaru nu prea iese desi asa cum sunt reglate de noi la Racing Code ..., am mai avut plauta surpriza la o masina cu motor de serie EJ25 cu soft admisie, evacuare fara cat sa fie oprita de Politia Rutiera in echipa cu RAR si sa fie testata la noxe si altele, iar gazele au iesit conforme cu prevederile legale.
Totusi cand mergi la RAR ai emotii ca asa e treaba insa totul e bine cand se termina cu bine, un drum si gata.