SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
Subaru club Romania

SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004

tar0M

  • 934
  • Impreza WRX 2008
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #40 on: November 06, 2011, 11:34:00 AM »
Poate apari si tu la intalniri daca ai timp ::)

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #41 on: November 06, 2011, 18:48:30 PM »
Cu mare placere, doar ca va rom sa ma anuntati si pe mine cand se intampla asta.


Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #43 on: December 07, 2011, 22:45:35 PM »
OK, scuze ai dreptate.

In primul rand e clar ca este o vizita nu doar de curtuazie acasa dar se apropie ziua cand o sa-si ia locul de drept in garaj...
La masina nu s-a lucrat prea mult in ultimul timp s-a mers usurel usurel cu toate si fara un ritm foarte sustinut a durat foarte mult si inca o sa mai dureze ceva, pentru ca in viata mea nu exista doar aceasta masina mai sunt si  multe altele amilie, servici unde am incercat dupa cum am aratat sa ne face treaba bine si sa nu fim aratati cu degetul ca in alte cazuri, nu ca as vrea sa ma compar, departe de mine gandul asta insa tot timpul am incercat sa fim seriosi dand prioritate clientilor sau partenerilor nu ca in acest caz:
 http://forum.4tuning.ro/585-raliuri-coasta-rally-sprint-crr/165969-cyber-rocket-41-a/page-10.html#post4764125

Epurarea de ulei:

Datorita geometriei motorului evacuarea si recircularea sau eliminarea gazelor din carter la Subaru reprezinta o problema mult mai delicata decat in cazul altor modele.
De fabrica are un sistem destul de alambicat, eficient intr-o oarecare masura dar cere, impune necesitatea unor interventii speciale si calificate.
Avand acest motor, mai avand un Subaru in trecut, lucrand des cu acest model, modificand motoare de forma asta in diverse configuratii si citaind, studiind logic pe el am reusit sa aflu unele"secrete".
La orice masina de serie principiul este cam asa pe diferite trasee, gauri din capacul de chiulasa, bloc... gazele sunt aduse intr-un condensator(un vas in care vin vapori si el fiind expus la o temperatura mai scazuta gazele condeseaza devin lichid iar de pe fundul acestui vas se duc din nou in carterul inferior, baie si se recupereaza uleiul.
Cunostintele acumulate m-au facut sa abordez foarte seros subiectul epuratoarelor.
Am studiat oferta de pe piata si intr-o proportie covarsitoare am dat de produse cu efect minimal care nu reusesc sa rezolve problema asa ca am construit un sistem nou uitand de cel original si de cele de pe net frumos vopsite, lustruite...
Am construit un sistem de epurare care functioneaza asa cum trebuie.
Cred ca cuvintele nu-si mai au sensul voi pune doua fotografii:




Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #44 on: December 09, 2011, 21:51:30 PM »
Ieri am fost putin la plimbare pana pe la RAR.
Stiind ca Subaru este un subiect sensibil cand e vorba de ITP am ales sa merg direct in gura lupului.
M-am programat acolo pentru autenticitate si pentru ITP.
Am incercat pe cat posibil sa fiu in regula cu masina si cu tot ce tine de ea.
Cu exceptia faptului ca nu are o setare de putere ci mai degraba un valet mode, este totul in regula.
Ca sa fie silentioasa i-am pus si silecerul original Kakimoto.
Desi programarea era facuta pentru o anumita ora intrarea s-a decalat din motive de ... stat la coada s-a intarziat cu cca 30min, dar asta nu e asa de grav.
Contrar tuturor asteptarilor cand un inginer a vazut masina nu s-a luat cu mainile de cap ba chiar s-a comportant asa cum simt eu ca trebuie, politicos, elegant si putin curios.
E normal sa fie curios doar e inginer auto si ...
I-am explicat cum sa utilizeze ambreiajul care e doar sensibil dar il poate conduce si un copil se apasa usor lin doar ca atunci cand cupleaza nu e cale de intor la cele doua discuri care sunt proiectate sa reziste la 1400Nm. A luat masina a intrat cu ea in hala, a trecut pe rand prin aparatele lor cu lampi camere..., iar in cca 15-20 minute timp in care am fost invitat de un alt inginer la un ceai la biroului masina a fost scoasa din hala. Totul a fost bine si usor usor intram in legalitate, ITP, asigurare, numere... ca prea a stat ascunsa de ochii lumii atata timp de unii mai slabi de inger au inceput sa o confunde cu Elodia.
Aici sunt si doua imagini cu ea in hala de inspectie din sediul RAR Voluntari
 

Ma gandeam sa mai fac poze dar cat m-am gandit si fiind si invitat am renuntat la restul de poze.
Oarecum aveam emotii pentru ca la noxe Subaru nu prea iese desi asa cum sunt reglate de noi la Racing Code ..., am mai avut plauta surpriza la o masina cu motor de serie EJ25 cu soft admisie, evacuare fara cat sa fie oprita de Politia Rutiera in echipa cu RAR si sa fie testata la noxe si altele, iar gazele au iesit conforme cu prevederile legale.
Totusi cand mergi la RAR ai emotii ca asa e treaba insa totul e bine cand se termina cu bine, un drum si gata.

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #45 on: December 09, 2011, 21:58:03 PM »
Felicitari  !!!!!!  Te-ai scapat de o grija`  si de un stress  !!!
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #46 on: December 09, 2011, 22:49:56 PM »
Exact asa este.
Stiu ca unii au bajbait prin multe locuri, s-au dus au revenit... la mine nu a fost cazul totul a mers NORMAL.
Sa fie oare un semn bun?

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #47 on: December 09, 2011, 22:54:31 PM »
Inseamna ca esti pe drumul cel bun... Bafta!
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

rzw75

  • *
  • 1669
  • ex
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #48 on: December 09, 2011, 23:22:18 PM »
FELICITARI pentru finalizarea proiectului, urmaresc de 2 ani stadiul lucrarilor pe cam toate forumurile... si in sfarsit masina e din nou pe strada!
multa bafta in continuare si succese in orice vrei sa intreprinzi!

te rog sa ne anunti si pe noi cand si unde putem vedea masina (bestia) in actiune, cred ca sunt f multi pe acest forum care ar vrea sa o vada ce poate :)

bafta !


ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #49 on: December 09, 2011, 23:54:57 PM »
Asa vad si eu indicatoarele arata drumul cel bun.
Din pacate mai am de lucrat mult la ea, iar de data asta spre deosebire de alte dati am decis sa o arat.
Am sa tin cont de rugamintea cu arataul si cand o sa mai ies cu ea anunt o intalnire in care masina sa poata fi vazuta de aproape si cand consider ca este oportun la distractie ca aici nu e vorba de munca.
Totusi la cursele pe strada datorita multilor dusmani si a faptului ca odata am fost aruncat in presa chiar de unul din competitori am sa fiu foarte cirscuspect, nu circumcis, nu ca ar fi ceva rau dar ...
Am sa caut sa obtin eficienta cat mai buna la ceea ce fac.

draculasti

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #50 on: December 10, 2011, 00:23:01 AM »
"Totul a fost bine si usor usor intram in legalitate, ITP, asigurare, numere... ca prea a stat ascunsa de ochii lumii atata timp de unii mai slabi de inger au inceput sa o confunde cu Elodia." by Sebi...

Felicitari ! Mult noroc cu bestia!
...iar in legatura cu afirmatiile de mai sus,parerea mea este ca acest forum este compus din oameni selecti care conduc Subaru!! ;) ,iar "ciorba "care este pe celalalt forum (4T) ,ar fi bine sa fie lasata acolo.. ;)...we have to stand out from the crowd!! (am bagat una in limba de aici ,ca si asa vad ca se poarta pe acasa  ;) :D ;D

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #51 on: December 10, 2011, 09:23:56 AM »
O masina ca asta nu merita sa stea ascunsa.....sper sa ajung in curand pe la tine si sa am ocazia s-o vad :)
Bafta multa in continuare si multumesc pentru sfaturile de ieri.
Te salut.
WRC is for boys. Group B was for men!!!

Ex. 03 WRX
99 STI Coupe Race Car
08 Impreza STI

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #52 on: December 10, 2011, 14:10:00 PM »
Atunci mai pun cateva poze de astazi inainte de a pleca de acasa:





draculasti

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #53 on: December 10, 2011, 16:43:58 PM »
Frumos! Da ,ultima poza cred ca cerea si video! ;) :D ;D....sau tema de lucru pt zilele urmatoare.. ;)(..de parca nu ai avea... :D ;) ;D)

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #54 on: December 10, 2011, 23:10:04 PM »
Nu e inca momentul pentru video, dar o sa vina si timpul asta.

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #55 on: December 11, 2011, 11:12:20 AM »
Eu unul prefer "RAR" bulgaresc,ca acolo singura conditie sa treci cu bine de el, e sa ai masina... ;D ;D Oricum grava bestiuta ta, abia astept sa o vad live, felicitarile mele...

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #56 on: December 11, 2011, 14:05:45 PM »
Eu unul prefer "RAR" bulgaresc,ca acolo singura conditie sa treci cu bine de el, e sa ai masina... ;D ;D Oricum grava bestiuta ta, abia astept sa o vad live, felicitarile mele...
.... respectiv KAT! Unde ai facut inspectia? La Silistra?
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #57 on: December 11, 2011, 14:07:08 PM »
Multumesc!
Inca nu am ajuns sa vad cum e cu autoritatile rutiere auto din Bulgaria si sincer nu sunt prea curios dar daca e o solutie mai buna... de ce nu?
Pana sa o scot la munca mai este cu siguranta trece si iarna, important este ca e bine, merge si o verificam amanuntit, mai ales ca am schimbat echipa mecanica in urma careia au fost mici chestiuni vizibile de remediat. Sper sa nu fie si chestiuni invizibile asa ca o luam metodic.

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #58 on: December 11, 2011, 16:44:09 PM »
Pana intr-un anumit punct masina a fost la Marian Valcu dupa care am preferat o alta solutie, mai potrivita in cazul meu.
El nu se mai ocupa de ea, dar nu cred ca asta e un amanunt important. Noi avem mai multe echipe de colaboratori pe partea de mecanica la proiectele noastre.
As putea sa dau doar cateva exemple: la masina lui Paul Andronic si inca cateva Autotehnica, la altele  Colina Motors, Tomina ne-a servit si ea cateva motoare de Subaru bine inchise..., mecanicul unde lucrez acum ori Motor Sky...

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #59 on: December 18, 2011, 21:17:50 PM »
Salut Sebi, am si eu o problema in privinta uleiului... Am un WRX wagon din 94 si sunt cam nelamurit in prvinta indicilor uleiului ce ar trebui sa il pun... La Subaru mi-au recomandat 5W40 Motol300 V Power, dar am o nelamurire,atunci cand masina mea s-a fabricat nu exista 5w40 ( a aparut din cate stiu eu dupa 98),deci nu e chiar indicat pt un motor cu uzura(chiar daca din cate am inteles de la fostii proprietari ca are schimbate componentele importante gen pistoane, biele, vibrochen, axe cu came si tubina TD05H). Eu am mers pe formula 10W40 dar stiu ca nu prea e recomandata motoarelor turbo, deci daca tu poti a ma indrumi spre o marca si un indice care crezi tu ca ar fi ok pt masina mea astept "iluminarea". Multumesc anticipat, te intrb pt ca te consider unul dintre expertii in subaru de la noi din tara, in consecinta parerea ta conteaza...