SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
Subaru club Romania

SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #60 on: December 19, 2011, 08:35:51 AM »
Da sigur ca te pot ajuta.
Motul este o marca buna de ulei insa cel mai potrivit ar fi 15 W50 de la acestia sau un 10w60 de la Castrol.
Rugamintea este in amble cazuri sa nu accelerezi masina tare la rece sa o lasi sa se incalzeasca putin si msa ridici turatia treptat cu cresterea de temperatura.
5w40 si 10w40 sunt uleiuri care nu fac spectacolo la sarcini mari, eu nu prea le agreez in Subaru indifernt de marca. Cat e rece este ok dar cand se incinge datorita solutilor constructive la Subaru auzi partea de distributie, axele culbutorii, tachetii.

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #61 on: December 19, 2011, 09:12:49 AM »

Oricum eu nu plec de pe loc cu masina pana nu trec minim 5 min,fie ca e vara sau iarna sau ca o pornesc a 5 oara... Iar pana nu ajunge temperatua apei la 90de grade nu prea sar de 3000 rotatii... Itervalul de schimb al uleiului ramane tot la maxim 5000 km?

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #62 on: December 19, 2011, 17:41:47 PM »
Nu trebuie sa fi mai catolic decat Papa. Ajunge un interval de 20-30 secunde iarna dar sa nu fortezi pana nu se incalzeste si mergi cu ea 1500-2500rpm foarte bine fara sarcini mari adica fara sa abuzezi de apasarea pedalei de acceleratie. Vara sunt suficiente 17 secunde, iar daca motorul e cald e suficient sa stea cat sa-si ridice presiunea de ulei 2-3-5 secunde.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #63 on: December 19, 2011, 17:49:52 PM »
Eu citisem undeva ca uleiul ajunge la toate componentele motorului in 30 secunde. Eu stau 30 secunde minim vara si iarna astept sa ajunga apa la 30-40 grade. Dar cum zice si Sebastian, daca schimbi la maxim 2500 si accelerezi usor, nu ar trebui sa fie probleme.

15W-50 am si eu in trasura.

@Sebastian: Bafta cu masina in continuare! si scuze de off topic.

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #64 on: December 19, 2011, 21:14:20 PM »
Da 30 de secunde daca vrei, depinde de pompa daca ai un circuit care pastreaza bine amorsarea, daca ai radiator de ulei...
Mult nu trebuie tinut pe loc pt ca arderea la ralanti nu e cea mai fericita si bujiile nu sunt bucuroase, masina cu cat are sarcina mai muca cu atat merge mai sarac si daca o conduci cu sarcina mica cu amestec sarac bujiile sunt tinute curate si gata de lupta.
Nu e nici o probelma de scuze, este un subiect Subaru si cel mai important este sa fie spre folosul fierului de care ne bucuram.

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #65 on: February 06, 2012, 02:14:14 AM »
Salut si fff frumoasa masina , am incercat sa citesc mai tot pe aici , si nu inteleg acum nu gasesti un soft adecvat pt masina putere etc?
Deci acum cati cai are cuplu ? ce soft e acum pe ea?
salutare
Dan
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #66 on: March 08, 2012, 21:29:44 PM »
Vine si timpul pentru putere si cuplu!

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #67 on: May 04, 2012, 08:51:11 AM »
As putea spune ca nu a mai ramas mult de lucru la masina, ce a fost mai greu a trecut.
In sfarsit am reusit sa mut si instalatia electrica, deoarece era mult prea aproape de esapament si turbina.

Probabil ca voi mai folosi un perete despartitor intre turbina si instaltie construit dintr-o foaie de tabla.
Am reusit sa montez si BOV-ul.
Probabil ca este singura masina din Romania care utilizeaza un big turbo campaniat de BOV pe masura. BOV se aleg in functie de debitele turbinei, iar modelul ales de mine este RACING pur, iar nouatatea este faptul ca are doua porturi de comanda, cam ca la wastegate extern.

Raspunsul la comanda este mult mai rapid si deasemenea posibilitatea de a pierde aer este foarte mica, in timp ce la clasicele BOV se mai intampla.
In mare vazut de deasupra motorul arata cam asa, dar se mai fac cateva repozitionari. La epurtoare se vede ca s-a folosit pe doua sectoare furtun transparent. Am facut asta pentru a observa care este traficul vaporilor de ulei pe acolo.

Turbina asteapta si ea sa ii dam cu foalele alea mari din plin.

Mai este putin pana atunci pentru ca total nu este gata si oricum urmeaza rodajul, postrodajul..., nu ne aruncam cu puterea direct.

George

  • 757
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #68 on: May 04, 2012, 09:22:29 AM »
 ;D place !

celalalt

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #69 on: May 04, 2012, 13:27:03 PM »
OMFG....

KET

  • 3920
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #70 on: May 04, 2012, 14:39:26 PM »
Vorba unui prieten: VIS!!!!!!!!!!!!

rzw75

  • *
  • 1669
  • ex
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #71 on: May 04, 2012, 19:52:45 PM »
ho ho ho hoh oh ho ho

super tare Sebi!

de abia astept sa vad victimele...
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #72 on: May 05, 2012, 19:54:47 PM »
Incetul cu incetu se invata alfabetu.
Nu am gandit la victime, dar daca masina iese bine din calcule si asa a fost mereu ... sansele sa repet istoria cu mai marii curselor de acum imi surad.
Masina e facuta asa cum am considerat ca este bine si desigur in limita bugetului, dar fara a avea o tinta stabilita, de batut vreo masina ... oricum ma bazez la Subaru pe faptul ca voi incerca sa folosesc caii cat mai bine, cat mai eficient.

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #73 on: May 07, 2012, 22:17:44 PM »
 Frumos proiectul...cand am drum spre bucuresti as vrea sa vad si eu acest subaru...se poate!? :D

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #74 on: May 08, 2012, 02:42:21 AM »
Din pacate este mai greu de vizionat fiind lucrata acasa la inginerul care se ocupa de partea mecanica.
Are sa fie posibil de vizionat doar cand are sa fie gata pana atunci... dar oricum nu mai este mult.

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #75 on: May 08, 2012, 03:07:54 AM »
 Astept cu interes! chiar sunt curios sa vad aceasta masina...:D


malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #77 on: June 18, 2012, 19:23:48 PM »
felcitari sper sa o vedem si live...
sper sa te bucuri de el multi km fara probleme...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #78 on: June 18, 2012, 19:37:09 PM »
Multumesc, acum asteapta sa-i vina randul la prima faza de setare.
Trebuie sa am rabdare pentru ca banii vin din munca si maine am programat la resoftare un Corvette, urmeaza o Alfa 147 de curse cu ECU DTA, Vineri un Ford Fiesta de curse si sigur mai apare una, daca nu e gata si eu EVO X setat anterior de altcineva.
In aceste conditii masina ema are sa mai rabde putin desi este deja dusa la sediu de azi.
Sunt bucuros ca de cate ori am facut motorul acum suna cel mai bine, iar piesele folosite sunt pur racing ...

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #79 on: June 18, 2012, 20:25:31 PM »
Bafta! Sper sa o vedem/ auzi si noi la o intalnire a membrilor.