As putea spune ca nu a mai ramas mult de lucru la masina, ce a fost mai greu a trecut.
In sfarsit am reusit sa mut si instalatia electrica, deoarece era mult prea aproape de esapament si turbina.
Probabil ca voi mai folosi un perete despartitor intre turbina si instaltie construit dintr-o foaie de tabla.
Am reusit sa montez si BOV-ul.
Probabil ca este singura masina din Romania care utilizeaza un big turbo campaniat de BOV pe masura. BOV se aleg in functie de debitele turbinei, iar modelul ales de mine este RACING pur, iar nouatatea este faptul ca are doua porturi de comanda, cam ca la wastegate extern.
Raspunsul la comanda este mult mai rapid si deasemenea posibilitatea de a pierde aer este foarte mica, in timp ce la clasicele BOV se mai intampla.
In mare vazut de deasupra motorul arata cam asa, dar se mai fac cateva repozitionari. La epurtoare se vede ca s-a folosit pe doua sectoare furtun transparent. Am facut asta pentru a observa care este traficul vaporilor de ulei pe acolo.
Turbina asteapta si ea sa ii dam cu foalele alea mari din plin.
Mai este putin pana atunci pentru ca total nu este gata si oricum urmeaza rodajul, postrodajul..., nu ne aruncam cu puterea direct.